تیراندازی با کمان

مراسم افتتاحیه مسابقات تیراندازی با کمان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم افتتاحیه مسابقات تیراندازی با کمان دختران و پسران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با حضور غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، محمد سلطان حسینی و احسان شاه علی مدیر و معاون مالی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حمیدرضا ساکت رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اصفهان و سایر مسئولین به میزبانی تالار شهید آوینی اردوگاه شهید بهشتی اصفهان  برگزار شد.

سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و مدعوین اظهار داشت: به شهر زیبای اصفهان خوش آمدید، امیدوارم در کنار برنامه هایی که حمیدرضا ساکت رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اصفهان برای شما تدوین نموده است، بتوانید از فضای زیبای اصفهان لذت ببرید.

وی ادامه داد: خوشبختانه با آمدن دکتر شعبانی بهار در راس فدراسیون تیراندازی با کمان، مشاهده می کنیم هم توفیقات مطلوب در این فدراسیون پیدا شده و هم آینده خوبی در پیشروی این مجموعه است چراکه وی یکی از علمی ترین مدیران می باشد.

سلطان حسینی پیرامون المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور گفت: این المپیاد برگزار می شود تا بتوانیم فرهنگ خوب ایرانی مان را فارق از قوم، شهر و استان را با همدیگر سهیم باشیم و به ایرانی بودن خود افتخار کنیم.  

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: برای برگزاری این المپیاد شاید چندین ماه افرادی چه در حوزه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، چه در فدراسیون های مختلف و چه در هیات های استانی دور هم جمع شده اند و با برنامه ریزی مناسب، اکنون ما شاهد یک رقابت خوب و سالم در سراسرایران اسلامی هستیم.

 پس از صحبت های سلطان حسینی، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: تمام تلاش ما در فدراسیون این است شرایطی را فراهم کنیم که کمانداران ایرانی در همه رویدادهای ملی و بین المللی شرکت و افتخارآفرینی نمایند.

وی پیرامون میزبانی اصفهان در مسابقات تیراندازی با کمان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور افزود: از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به ویژه سلطان حسینی تشکر می کنم که زحمت میزبانی از کمانداران ایرانی را متقبل شد، سلطان حسینی یکی از بهترین مدیر کل های وزارت ورزش و جوانان می باشد، زمانیکه بنده در این وزارتخانه بودم خیلی خوشحال بودم وقتی مشاهده می کردم، این استان با توجه به شایستگی هایش، مدیر شایسته ای در راس ورزش و جوانان خود می بیند.

غلامرضا شعبانی ادامه داد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور یکی از برنامه های خوب وزارت می باشد که سال گذشته استارت خورد و این المپیاد می تواند برای ورزش قهرمانی ما در آینده مفید باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان پیرامون استان اصفهان بیان داشت: استان اصفهان استانی می باشد که از نظر فرهنگی، ادبی و تمدن یکی از بهترین استان های کشور می باشد و از همه مهمتر استانی است که شهدای بسیار زیادی را به انقلاب اسلامی ایران تقدیم نموده و به نظر بنده این استان را می توان استان سرداران شهید نیز نامید، امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای بالنده می باشد و ما در کشوری زندگی می کنیم که با عزت و عظمت است و حیات زنده ای که کشورمان در وجود خودش می بیند مرهون رشادت های شهدای استان اصفهان و دیگر شهدا می باشد.

وی پیرامون هیات تیراندازی با کمان استان اصفهان گفت: هیات استان اصفهان یکی از هیات های بسیار فعال در کشور می باشد، اکنون نیز این هیات میزبان نزدیک به 380 ورزشکار دختر و پسر می باشد که میزبانی این تعداد ورزشکار کار آسانی نیست که جا دارد از ساکت و همکارانش تشکر نمایم.

غلامرضا شعبانی افزود: امسال تعداد ورزشکاران نسبت به سال گذشته رشد صد در صدی داشته که جای خوشحالی دارد، یکی از اولویت های اصلی فدراسیون توجه به رده های نونهالان و نوجوانان می باشد، در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، مسئولین استعدادیابی فدراسیون تیراندازی با کمان حضور دارند و بهترین ها را انتخاب و به اردوهای تیم ملی دعوت می کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تصریح کرد: اولویت فدراسیون در اعزام های خارجی، اعزام نوجوانان و جوانان به مسابقات برون مرزی می باشد چراکه رمز جادوانه شدن تیم های ملی در همین المپیاد باید جستجو نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه آکادمی تیراندازی با کمان افتتاح خواهد شد بیان داشت: این مهم هفته آینده با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در کنار سایت اصلی تیراندازی با کمان در تهران  رخ می دهد و این آکادمی یکی از شیک ترین، زیباترین و مجهزترین آکادمی ها می باشد که حتی در فدراسیون جهانی نیز کم نظیر است و این مجموعه ویژه رده سنین پایه می باشد.

غلامرضا شعبانی در پایان با ابراز خوشحالی گفت: از روز چهارشنبه ششم شهریورماه 1398 ساخت خوابگاه ورزشکاران فدراسیون تیراندازی با کمان آغاز شده و به نظر می رسد این مکان 6 ماه آینده به بهره برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =