حذف قبوض

معاون خدمات فروش و پس از فروش شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اعلام اینکه تمام فرایندهای مشترکین از شروع تا پایان توسط سامانه سمیع مورد نظارت و پیگیری قرار می‌ گیرد و این موضوع باعث هوشمندسازی و همچنین حذف حدود ۵۰۰ هزار کاغذ در سیستم‌های اداری و کاهش ۵۰۰ هزار تردد شهری شده است بیان کرد: این سامانه در سال ۹۱ برای اولین بار در کشور افتتاح شد.

به گزارش ایراسین- مهرداد جنتیان در یک مصاحبه مطبوعاتی در جمه خبرنگاران بیان کرد: این سامانه به شماره تلفن ۳۸۱۲۱ از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ میزبان تماس‌های مردم است و شهروندان می توانند بدون حضور ماموران برق تمامی مباحث مربوط به مشکلات خود را حل کنند و در این زمینه از ترددهای بی مورد جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: همچینن سامانه بصیر نیز در این شرکت راه اندازی شده‌است که تمام فرایندهای مشترکین این سامانه از شکایت‌های مردمی پیشگیری می‌کند و خط کش اندازه گیری برای پرسنل شرکت شده است، با توجه به اینکه طی  شش ماهه ابتدایی سال ۹۸ در حدود ۳۵۶ هزار درخواست غیر حضوری از طریق تماس با سامانه سمیع انجام شد.

معاون خدمات فروش و پس از فروش شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان همچنین از صرفه جویی حدود یک میلیون و ۲۱۱ لیتر سوخت خبر داد و گفت: با وجود این سامانه در کلیه امور اجرایی بایگانی فیزیکی نداریم و این موضوع به تسهیل فعالیت ها کمک کرده است.

جنتیان افزود: در بدترین حالت خدمات این شرکت ۴ روزه به مردم ارائه می‌شود که در این زمینه رتبه اول کشوری را داریم.

وی وصول مطالبات شرکت توزیع برق را ۹۳ درصد در سال برشمرد و ادامه داد: سامانه حذف قبوض نیز، از ۲۵ خرداد ماه با شروع طرح ملی قبض سبز شروع به کار کرد و تا کنون شماره تلفن یک میلیون و  ۴۰۰ هزار مشترک جمع آوری شده است.

معاون خدمات فروش و پس از فروش شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان، مراجعه به سایت شرکت، برای ثبت شماره تلفن همراه وجود دارد و برای به روز رسانی تلفن‌ها نیز که مشکلاتی برای مالک و مستاجر به وجود می‌آورد از طریق سامانه سمیع انجام می‌شود، همچنین مردم می توانند با مراجعه به اپلیکیشن ملی توانیر قبض های خود را مشاهده و پرداخت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =