شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به ساعات پیک مصرف برق در اصفهان گفت: در حالت عادی پیک مصرف اصفهان ۸۰۰ مگاوات است که در فصل تابستان به بیش از یک هزار و ۲۰۰ مگاوات در ساعات ۱۳ الی ۱۵ می‌رسد.

به گزارش ایراسین، مرسل صالحی در یک مصاحبه مطبوعاتی در جمع خبرنگاران میانگین سرانه مصرف برق کشور را ۲۱۰ کیلو وات ساعت و سرانه مصرف برق اصفهان را ۸۰ کیلو وات ساعت دانست.

وی با تاکید بر اینکه این میزان مصرف برق نسبت به سرانه جهانی بیشتر است و نیازمند کاهش آن هستیم، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده قرار بود به میزان چهار هزار مگاوات مدیریت مصرف اتفاق بیفتد که خوشبختانه با همکاری مردم محقق شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اعلام اینکه استان اصفهان در کل تابستان در ناحیه سبز مدیریت مصرف برق قرار گرفت و هیچ موقع در اولویت قطعی قرار نگرفتیم، بیان کرد: امسال سقف پیک تعیین شده با وجود ۸.۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته رعایت شد و این موضوع نشان می دهد که مردم اصفهان در این زمینه فرهنگ لازم را دارند.

وی ادامه داد: حداقل ۳۶ درصد مصرف انرژی در شهرستان اصفهان در بخش خانگی انجام می‌شود و فقط با کاهش ۲۰ درصدی مصرف در مصارف خانگی بیش از ۱۰۰ مگاوات مدیریت مصرف صورت می‌گیرد.

صالحی با اشاره به اینکه تا کنون برای مدیریت مصرف برق پنج هزار تفاهم نامه بسته شد که پیش بینی کردیم ۲۳۴ مگاوات به ما کمک کنند و برنامه داریم به ازای این مدیریت مصرف پاداش‌هایی را به مشترکان ارائه دهیم، گفت: تا اکنون از این مقدار ۱۴۰ مگاوات آن محقق شده، همچنین ۱۸۰ دیزل ژنراتور شناسایی شد و بیش از ۱۵ میلیارد تومان برق از این طریق تامین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =