• ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
  • کد خبر: 3424
  • readingTime: ۱ دقیقه
عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: در بازی با تیم فولادمبارکه سپاهان در تمام نقاط ضعف داشتیم و حریف شایسته کسب پیروزی بود.

به گزارش ایراسین، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر پس از شکست سنگین سه بر صفر مقابل فولادمبارکه سپاهان، با بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود تمام تلاشی که داشتیم شرمنده هواداران شدیم چرا که در این بازی در تمام نقاط ضعف داشتیم و فولادمبارکه سپاهان شایسته کسب پیروزی بود.

وی ادامه داد: با وجود ضعف بازیکنان، هواداران در این هوای بد ما را به‌ خوبی حمایت کردند و امیدواریم در دیدارهای آینده پاسخگوی حمایت آنها باشیم، زندگی برای ما ادامه دارد و آنها مطمئن باشند روزهای خیلی خوبی برای ما در آینده رقم می‌خورد.

ویسی پیرامون مصدومان تیمش گفت: پیمان شیرزادی برای این بازی در طول هفته مصدوم شد و به جز مصطفی احمدی فرد دیگری را نتوانستم اضافه کنیم آن هم در شرایطی که می‌خواستیم شکل حمله حفظ شود.

ویسی افزود: اینکه  بعد از بازی بگویم تیم ما ضعیف بسته شده و سپاهان خوب بسته شده این بهانه‌گیری است و شاید به ما بخندد و باید بپذیریم در این بازی مستحق شکست بودیم.

سرمربی شاهین بوشهر پیرامون دیدار با طلایی پوشان اصفهانی بیان داشت: در نیمه اول پرس خوبی داشتیم اما پس از دریافت گل بازی ما باز شد و جلوکشیدیم که این فضا را برای محبی باز کرد تا وی بتواند گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

وی تصریح کرد: تا آنجایی که امکان داشت بازیکنان شاهین محبی را کنترل کردند ولی در ادامه نتوانستند آن را کنترل کنند و محبی موفق به گلزنی شد.

ویسی در ارتباط  با محمد محبی بازیکن سابق شاهین بوشهر گفت: وی از بازیکنان بزرگ آینده فوتبال کشور است و خوشحالیم که از بوشهر به سطح اول فوتبال کشور راه پیدا کرده و به تیم ملی نیز دعوت شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود مشکلاتی در تیم شاهین باید بتوانیم آنها را حل کنیم و با تمام وجود سعی می‌کنیم تیم را بسازیم، برای نزدیک شدن به روزهای خوب نیازمند کمک مسئولان هستیم.

ویسی در پایان گفت: ما حرف‌های  زیادی برای گفتن داریم اما اجازه نمی‌دهیم اتفاق ناخوشایندی پیرامون شاهین اتفاق افتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =