• ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
  • کد خبر: 3415
  • readingTime: ۲ دقیقه
فوتسال

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال برتر باشگاه های کشور تیم های هایپرشهر شاهین شهر و گیتی پسند اصفهان به ترتیب میزبان و میهمان هستند.

به گزارش ایراسین، در هفته نهم لیگ برتر فوتسال برتر باشگاههای کشور، روز پنجشنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۸ بعدازظهر، گیتی پسند اصفهان میهمان اهورای بهبهان است و هایپرشهر شاهین شهر روز جمعه ساعت ۱۷ بعدازظهر در سالن تختی از آذرخش بندرعباس پذیرایی خواهد کرد.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در حالی میهمان اهورای بهبهان است که با توقف در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، صدر جدول را به سن‌ایچ ساوه واگذار نمود.

گیتی‌پسند با ۱۵ امتیاز حاصل از ۴ برد، ۳ تساوی و یک شکست در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و به‌دنبال جبران فاصله یک امتیازی خود با سن‌ایچ صدر جدولی است.

گیتی‌پسندی‌ها هفته گذشته و در زمین خود برابر شاگردان رضا لک در تیم شهروند ساری با تساوی ۴ بر ۴ متوقف شدند تا سن‌ایچ ساوه از این فرصت استفاده کرده و با پیروزی یک بر صفر برابر مقاومت البرز به صدر جدول صعود کند.

اهورای بهبهان حریف گیتی‌پسند در هفته نهم لیگ برتر با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد. اهورا هفته گذشته و برابر شاهین کرمانشاه متحمل شکست سنگین ۶ بر یک شد آخرین برد این تیم به هفته پنجم برمی‌گردد که توانست با نتیجه ۲ بر یک سوهان محمد سیما قم را از پیش رو بردارد.

نتایج دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال، کسب ۷ امتیاز و ایستادن در رده دوازدهم جدول رده‌بندی نتیجه مناسبی برای این تیم محسوب نمی‌شود.

هایپر که ۴ هفته است رنگ پیروزی را ندیده، در هفته هشتم و در دیداری پرحاشیه برابر حفاری اهواز به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

دیدار برابر آذرخش در خانه می‌تواند فرصتی برای ثبت دومین پیروزی در کارنامه شاگردان سعید رستمی باشد، به خصوص که آذرخش بندرعباس نیز شرایط بهتری نسبت به هایپر ندارد و با ۷ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به هایپر در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

البته این تیم یک بازی کمتر از هایپر برگزار کرده و دیدار این تیم برابر مس سونگون در هفته هشتم لیگ برتر به دلیل حضور مس در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به زمان دیگری موکول شد.

تا پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان، تیم‌های سن‌ایچ ساوه، گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمد سیما قم به ترتیب با ۱۶، ۱۵ و ۱۴ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

برنامه کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال:

پنجشنبه ۳۱ مردادماه، ساعت ۱۸

اهورا بهبهان - گیتی‌پسند اصفهان

شهروند ساری - حفاری اهواز

فرش‌آرا مشهد - مقاومت البرز

جمعه اول شهریورماه، ساعت ۱۸

هایپر شاهین‌شهر - آذرخش بندرعباس

ستارگان ورامین - شاهین کرمانشاه

سن‌ایچ ساوه - ارژن شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =