• ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
  • کد خبر: 3414
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز شنبه استارت برای حضوری موفق در فصل جدید فوتبال کشور می زند.

به گزارش ایراسین، هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنجشنبه ۳۱ مردادماه آغاز می شود و طبق برنامه قرار بود تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه در بوشهر به مصاف شاهین برود که به علت آماده نشدن ورزشگاه این شهر، بازی از روز جمعه به شنبه موکول شد، شاگردان قلعه نویی روز شنبه می خواهند با نتیجه ای مطلوب، استارت برای حضوری موفق در فصل جدید فوتبال کشور بزنند.    

تیمی که امیر قلعه‌نوعی راهی رقابت‌های فوتبال فصل ۹۸/۹۹ خواهد کرد، قدرتمندتر از آن چیزی خواهد بود که لیگ برتر تاکنون به خود دیده است.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم همیشه مدعی رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا که به طور میانگین در هر فصل از تعداد ستارگان قابل ملاحظه‌ای در ترکیب خود برخوردار بوده است، در فصل ۹۸/۹۹ نیز به شکلی باورنکردنی خود را تقویت کرده و ترکیبی پرمهره و پرستاره را راهی میادین خواهد کرد تا طلایی‌ترین تیم تمام ادوار زردها را شاهد باشیم.

امیر قلعه‌نوعی با اضافه کردن رسمی امید نورافکن به ترکیب تیم خود، نشان داد که عطش فولاد مبارکه سپاهان در جذب بازیکن تنها معطوف به پر کردن خلاء بازیکنان در پست‌های مورد نیاز نیست! بلکه سپاهان به دنبال افزایش قدرت و اوج‌گیری بی‌حد و اندازه نسبت به سایر رقباست تا عملاً این تیم پرمهره از همین حالا تکلیفش در دوئل‌های پیش‌رو روشن باشد، فولاد مبارکه سپاهان به طور کاملاً مشخص دورخیز بسیار ترسناکی را برای کسب دوگانه در فوتبال ایران کرده است!

ژنرال زردهای اصفهان، از تجربۀ کافی در راستای کسب قهرمانی برخوردار است و به طور کاملاً مشخص مدیریت این باشگاه نیز تمام توان خود و تمام ابزارهای لازمه را در اختیار وی قرار داده است تا سپاهان دوباره قدرت فوتبال ایران را در دست بگیرد و از همین حالا چندین پله از سایر رقبای خود همچون تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس و استقلال و پدیده جلوتر است، باید منتظر ماند و روز شنبه  طلایی‌ترین تیم تمام ادوار سپاهان را شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =