• ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
  • کد خبر: 3413
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان و پدیده

دیدار تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و فولادمبارکه سپاهان اصفهان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال یک روز به تأخیر افتاد.

به گزارش ایراسین، خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر از تأخیر یک روزه دیدار تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان خبر داد و گفت: با توجه به تأخیر در نصب سرور الکترونیکی گیت‌ها که برای بلیت‌فروشی اینترنتی لازم است، با درخواست باشگاه و موافقت سازمان لیگ که این همکاری جای تشکر دارد، دیدار دو تیم با یک روز تاخیر و از ساعت 20:15 روز شنبه دوم شهریورماه در ورزشگاه شهید مهدوی برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در ورزشگاه شهید مهدوی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی مدیریت و عوامل اداره ورزش و جوانان استان و همچنین شرکت توسعه و نگهداری ورزشگاه‌های کشور، شماره‌گذاری صندلی‌ها، نصب دوربین‌های مدار بسته، تغییر ساختار رختکن‌ها و نصب گیت‌های ورودی انجام شده و فقط دستگاه سرور گیت‌ها در حال ورود به بوشهر است تا با نصب این سرور، بلیت‌فروشی الکترونیکی نیز انجام شود.

ایزدپناه در پایان افزود : تمامی عوامل ورزش و فوتبال و همچنین باشگاه در حال تلاش برای رفع نواقص بوده‌اند که به یاری خدا مشکلات برطرف شده و امیدواریم با رسیدن سرورها و بلیت‌فروشی الکترونیکی، روز شنبه میزبان هواداران و فوتبال‌دوستان عزیز هم‌استانی باشیم.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون این موضوع گفت: به علت اهمیت حضور هواداران در ورزشگاه، باشگاه فولادمبارکه سپاهان با این موضوع موافقت کرد و پرواز تیم‌مان را لغو کردیم تا روز شنبه ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف شاهین بوشهر برویم.

وی در پایان افزود: حضور هواداران برای ما اهمیت بالایی داشت و با وجود هزینه‌ای که لغو بلیط روی دست باشگاه می‌گذارد، با درخواست شفاهی شاهین بوشهر موافقت کردیم، البته هنوز چیزی به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده است.

گفتنی است باشگاه فولادمبارکه سپاهان از جمله باشگاه‌هایی است که مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنانش نداشت و به همین خاطر کارت بازی بازیکنان این تیم آماده است و آن‌ها مشکلی برای شروع فصل جدیدی مسابقات لیگ برتر نخواهند داشت.

تنها بازیکن فولادمبارکه سپاهان که هنوز کارت بازی او صادر نشده امید نورافکن است که به تازگی در جمع شاگردان قلعه‌نویی قرار گرفته است. صدور کارت بازی امیدنورافکن منوط به رسیدن ITC این بازیکن است که قرار است تا امشب (چهارشنبه) در اختیار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار بگیرد و در این صورت کارت بازی نورافکن فردا صادر می‌شود تا این هافبک جوان برای همراهی تیمش در هفته اول لیگ نوزدهم مشکلی نداشته باشد.

قرار بود تیم فوتبال سپاهان ساعت 10:30 دقیقه صبح فردا (پنجشنبه) راهی بوشهر ‌شود تا اردوی خود را در این شهر برای بازی روز جمعه مقابل شاهین برپا کند، اما بازی به روز شنبه دوم شهریورماه موکول شد که باید دید طلایی پوشان چه زمانی به سوی بوشهر پرواز می کنند. همچنین هنوز هیچ اطلاعی از سوی باشگاه شاهین بوشهر در خصوص زمان برگزاری جلسه هماهنگی و همچنین کنفرانس خبری پیش از مسابقه در اختیار باشگاه فولادمبارکه سپاهان قرار داده نشده است.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =