شهید مهدوی

کادر فنی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان قصد دارد سید محمدرضا حسینی وینگر این تیم را برای دیدار هفته اول لیگ برتر به بوشهر ببرد.

به گزارش ایراسین، ابوذر دهدار رییس شورای شهر بوشهر با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و سایر دستگاه‌ها که تلاش بسیار زیادی برای آماده سازی ورزشگاه شهید مهدوی جهت میزبانی بازی‌های شاهین شهرداری انجام دادند، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی که صورت گرفته عملیات آماده سازی این ورزشگاه تا روز سه شنبه به اتمام می رسد و در زمینه فروش الکترونیکی بلیط نیز درخواست دارم هر چه سریعتر این امر نهایی شود.

وی در پایان ادامه داد: از میدان آزادی تا ورزشگاه شهید مهدوی برخی مشکلات وجود دارد که چهره نازیبا به این مسیر داده و از واحد عمرانی شهرداری، سازمان پسماند و فضای سبز درخواست دارم اقدامات لازم جهت آماده سازی مسیر را انجام دهند، همچنین با توجه به برگزاری بازی‌ها در شب از مدیریت برق استان درخواست دارم در زمینه روشنایی مسیر میدان آزادی تا ورزشگاه اقدامات لازم را انجام دهند.

کادر فنی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان قصد دارد سید محمدرضا حسینی وینگر این تیم را برای دیدار هفته اول لیگ برتر به بوشهر ببرد، سیدمحمدرضا حسینی، مدتی است که به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب است و چند بازی دوستانه تیمش را هم از دست داد.

این بازیکن نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت بهتری دارد و تمرینات انفرادی‌اش را دنبال می‌کند. حسینی هنوز در تمرینات گروهی سپاهان شرکت نکرده است، ولی کادر فنی سپاهان قصد دارد تا حسینی را برای بازی با شاهین به بوشهر ببرد، این در حالی است که امکان حضور این بازیکن در ترکیب ثابت بسیار کم است.

گفتنی است دیدار شاهین بوشهر - سپاهان اصفهان در هفته اول نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۲۰:۱۵ روز جمعه (اول شهریورماه) در استادیوم شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =