• ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر: 3382
  • readingTime: ۱ دقیقه
نصرت الله انصاری

مسئول کمیته المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: آیین بدرقه کاروان آینده سازان ورزش دیار نصف جهان در حد بین المللی برگزار گردید.

نصرت الله انصاری مسئول کمیته المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در حاشیه آئین بدرقه کاروان آینده سازان ورزش دیار نصف جهان به دومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: باید از محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر همکارانش تشکر نمود که چنین مراسم ویژه ای برای بدرقه ورزشکاران ترتیب دادند و این نشان از اهمیت شخص اول ورزش استان اصفهان به ورزشکاران می باشد.

وی پیرامون هدف از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: این رویداد ورزشی برای پشتوانه سازی تیم های مختلف بسیار مفید و ضروری است، بنابراین برگزاری هر ساله آن با ابعاد وسیع تر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه برای این المپیاد ردیف بودجه مشخص تعریف شده تا برای برگزاری آن با مشکل روبه رو  نشویم.

انصاری با اشاره به بهبود جریان استعدادیابی در کشور اضافه کرد: در دوره گذشته فرایند استعدادیابی به طور کامل اجرا نشد و بر همین اساس امسال از فدراسیون ها خواسته شد شاخص های مهارتی مشخص تعیین کنند تا روند ارزیابی دقیق تر و بهتر انجام شود.

مسئول کمیته المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور افزود: همچنین از فدراسیون ها درخواست کردیم که برنامه نگهداشت از استعدادها را پیاده کنند، به این معنا که چهره های مطرح و ارزشمند برای پرورش و سرمایه گذاری را سه تا چهار سال با نظارت هیات ها و با کمک وزارتخانه حمایت کنند تا سرانجام به اضافه شدن نیروهای خلاق و ورزشکاران حرفه ای منجر شود.

وی با بیان اینکه دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور از لحاظ تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با سال قبل حدود ۲۰ درصد رشد داشته گفت: افزایش شرکت کنندگان نشان از توجه مطلوب فدراسیون ها و استان ها به امر استعدادیابی است.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: ۹۶ رشته ورزشی در این المپیاد در نظر گرفته شد و ۲۰ استان میزبان ورزشکاران در رشته های مختلف خواهند بود.

آئین بدرقه و اعزام کاروان ورزشی استان اصفهان به دومین دوره المپیاد استعدادیابی استعدادهای برتر کشور روز یکشنبه با حضور ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مسوولان هیات و اداره کل در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور طی سال‌جاری  ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور به میزبانی ۱۹ استان کشور در ۹۶ رشته برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =