نورد گرم

در راستای حمایت از رونق تولید، کارکنان ناحیۀ نورد گرم فولاد مبارکه موفق شدند ضمن ارتقای سطح کیفی محصولات و بهبود مستمر و پایدار، ضایعات این خط تولید را به حداقل ممکن کاهش دهند.

به گزارش ایراسین، علی حاجیاننژاد ضمن اعلام این خبر گفت: این امر با توجه به افزایش حساسیت مشتریان و درخواست ضخامتهای پایین (زیر ۲.۵ میلیمتر) از سوی آنها و همچنین رعایت الزامات و استانداردهای سختگیرانۀ اروپایی ازجمله ۱۰۰۵۱ EN در تولید محصولات گرم با کیفیت بهتر و تلورانسهای ابعادی (عرض و ضخامت) و شکلی محدودتر محقق شد و در ماههای مختلف تکرار و بهبود یافت.

وی افزود: در تیرماه ۹۸ با تولید بیش از ۴۶۰ هزارتن محصول گرم به بازده کیفی ۵۱/۹۹ درصد دست یافتیم. این میزان رشد کیفی علاوهبر آنکه نشاندهندۀ بهبود مستمر و پایدار ماهانه است، نسبتبه بالاترین بازده کیفی قبلی در تیر ۹۷ نیز رکورد به حساب میآید.

مدیر ناحیۀ نورد گرم خاطرنشان کرد: تثبیت و استمرار بهبود کیفی در محصولات گرم در کنار تولید ابعاد و گریدهای سختتر و متنوعتر ازنظر نوردی تنها از طریق کنترل مستمر فرایندهای تولیدی و تعمیراتی و شناسایی عوامل مؤثر بر آنها به دست آمده است.

وی در خاتمه اذعان داشت: بیشک این مهم، بدون استفاده از تجارب و تلاش بیوقفۀ همکاران تولید و پشتیبانی محقق نمیشد؛ ازاینرو از تمامی این عزیزان تشکر و قدردانی میکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =