• ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
  • کد خبر: 3341
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمانی

وزیر صمت گفت: هر بخشی از تصدی‌گری‌ها را که منع قانونی نداشته باشد، آماده هستیم به بخش ‌خصوصی واگذار کنیم.

به گزارش ایراسین، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش ملی تشکل ها، از آمادگی کامل این وزارتخانه برای واگذاری تصدی‌گری‌ها به بخش‌ خصوصی و تشکل‌ها خبر داد.

وی گفت: هر بخشی از تصدی‌گری‌ها را که منع قانونی نداشته باشد، آماده هستیم به بخش ‌خصوصی واگذار کنیم.

وزیر صمت با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه تشکل‌ها در اقتصاد، از تشکل‌های اقتصادی به عنوان تکیه‌گاه اصلی روند توسعه یاد کرد و گفت: اگر بتوانیم در کنار هم بایستیم، توانی در مجموعه کشور ایجاد می‌شود که مسیر توسعه را هموارتر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: به جای تمرکز اختیارات باید آنها را تا حد ممکن واگذار کرد. این سیاست، زمینه اداره بهتر کشور را فراهم می‌کند. البته برای هر تغییر و تحولی به گذشت زمان نیاز داریم. برخی از تغییرات علاوه بر زمان به فرهنگ‌سازی نیز نیاز دارند.

رحمانی در ادامه از اتاق ایران خواست تا از ظرفیت شورای گفت‌وگو بهتر استفاده کند. او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن انتظار داشت تا با دومینوی تعطیلی کارخانه‌های کشور مواجه شود، گفت: خوشبختانه بخش خصوصی اجازه نداد تا این هدف دشمن محقق شود و نه تنها تولید و صنعت در ایران متوقف نشد بلکه شاهد رشد محصولات تولیدی کشور طی یک سال گذشته نیز بوده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =