• ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر: 3331
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نویی

شرایط تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان فرسایشی شده، چون تمرینات تیم را طبق تاریخی که قبل اعلام شده بود آغاز کردیم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط تیم فرسایشی شده چون تمرینات تیم را طبق تاریخی که قبل اعلام شده بود آغاز کردیم، اما 4 هفته به این زمان اضافه شد که از نظر روانی برای تیم خوب نبود.

وی ادامه داد: تاریخ آغاز لیگ امروز (سه شنبه) اعلام شد و دیگر تکلیف‌مان را می‌دانیم، وضعیت تیم خوب است، اگر مصدومان برسند و بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌ایم با تیم هماهنگ شوند، فکر می‌کنم وضعیت تیم نسبت به فصل گذشته بهتر شود.  

امیر قلعه‌نویی پیرامون بازی‌های تدارکاتی سپاهان گفت: باید در شرایط مسابقه قرار بگیریم و 6 هفته از مسابقات بگذرد تا ببینیم عیار تیم چقدر است، بازی‌های تدارکاتی به خصوص دیدار با گل‌گهر و نساجی بسیار به ما کمک کرد تا شناخت بیشتری از بازیکنان جدید پیدا کنیم و تیم هماهنگ‌تر شود، اما ایراد تیم این است که آن‌قدر تمرین کرده‌ایم که بازیکنان از نظر ذهنی کمی دچار فرسایش شده‌اند، از اینکه سپاهان را کاندیدای قهرمانی می‌دانند خوشحالم و این یعنی تقریباً به افکار تاکتیکی خود از نظر تمرکز، وضعیت روحی و روانی و شرایط فنی رسیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: این یک نکته مثبت و یک قدم به جلو است و فکر می‌کنم سپاهان یکی از کاندیداهای قهرمانی است، به‌دنبال جذب 2 بازیکن دیگر هستیم و لیست تیم برای جذب یک بازیکن زیر 23 سال دیگر جا دارد.

وی در پایان پیرامون جذب امید نورافکن گفت: هر بازیکنی با تیم قرارداد بست، آن زمان بازیکن سپاهان به حساب می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =