• ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
  • کد خبر: 3324
  • readingTime: ۱ دقیقه
امید نورافکن

باشگاه فولادمبارکه سپاهان برای جذب امید نورافکن بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه شارلوا ارائه نمود.

به گزارش ایراسین، امید نورافکن بازیکنی است که در پایان لیگ هفدهم از تیم فوتبال استقلال تهران جدا شد و برای آغاز درخشش در اروپا به باشگاه شارلوا بلژیک پیوست. اما نورافکن در نیم فصل با قراردادی قرضی دوباره به استقلال برگشت، یک نیم فصل برای این تیم بازی کرد اما انفعال باشگاه استقلال در تمدید قرارداد با این بازیکن باعث شد وی در تابستان دوباره به تمرین های تیم فوتبال شارلوا اضافه شود.

اما عدم تمایل باشگاه استقلال برای دائمی کردن قرارداد نورافکن و البته نیاز فولادمبارکه سپاهان به حضور یک هافبک دفاعی باعث شده طلایی پوشان اصفهانی رسما مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کنند تا بتوانند ستاره جوانی که از باشگاه استقلال رشد کرده را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرند.

در حال حاضر باشگاه سپاهان مذاکرات رسمی خود را با باشگاه شارلوا آغاز کرده است و گفته می شود این باشگاه بلژیکی شرایط سختی برای واگذاری نورافکن به طلایی پوشان اصفهانی ندارد تا احتمالا این مذاکرات در روزهای آینده نهایی شود.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان پیرامون این موضوع اظهار داشت: با امید نورافکن مذاکرات مستقیم انجام نداده‌ایم، مکاتبات و استعلام‌هایی از باشگاه شارلروا بلژیک داشته‌ایم، قلعه‌نویی بازیکنان دیگری را مد نظر دارد و اگر موفق به جذب آن بازیکنان نشدیم، با نور افکن وارد مذاکره می‌شویم.

گفتنی است، امید نورافکن زاده ۲۰ فروردین ۱۳۷۶ در شهر ری می‌باشد، وی برای تیم ملی فوتبال و تیم ملی فوتبال جوانان و تیم ملی نوجوانان نیز بازی کرده‌است. امید نورافکن در ۲۶ آذر ۱۳۹۴، با ۱۸ سال و ۸ ماه و ۶ روز سن، در ترکیب ثابت استقلال در بازی مقابل صبای قم قرارگرفت درحالی که استقلال از دقیقه ۲۶ با اخراج بهنام برزای ۱۰ نفره شده بود، امید در حدود ۸۰ دقیقه در زمین بازی کرد. این بازی با نتیجه ۰–۱ به نفع استقلال پایان یافت. وی با وجود سن سال کمش خیلی زود مطرح و محبوب شد، نورافکن در شهرآورد تهران پاس گل سوم تیمش را برای کاوه رضایی ارسال کرد، در لیگ هفدهم با مصدومیت میلاد زکی پور وی در پست دفاع چپ به میدان رفت و توانست توانایی‌های خود را در این پست ثابت کند. در استقلال بخاطر توانای او در چند پست مختلف او لقب «بمب‌افکن» گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =