• ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
  • کد خبر: 3302
  • readingTime: ۲ دقیقه
تابش

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: چیزی که مشخص است تاکنون صحبتی با بازیکن خارجی برای تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان نکرده‌ایم.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان یک سهمیه بازیکن آسیایی و اقیانوسیه دارد، اما نگفتم که حتماً این بازیکن را جذب می‌کنیم، اکنون صحبتی با بازیکنان خارجی انجام نداده ایم، البته اگر بازیکن خارجی نیاز کادر فنی باشد در نیم‌فصل برای جذب بازیکن خارجی با توجه به حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا اقدام می‌کنیم، حتی ممکن است ۱۰ روز دیگر بخواهیم از این سهمیه استفاده کنیم، اما چیزی که مشخص است تاکنون صحبتی با بازیکن خارجی نکرده‌ایم.

وی پیرامون ورزشگاه نقش جهان، ورزشگاه خانگی سپاهان گفت: خوشبختانه در ورزشگاه نقش جهان کارهای خوبی صورت گرفته و الزامات برای رعایت یک بازی خوب رعایت شده است، قرارداد شماره‌گذاری صندلی‌ها، نصب گیت‌ها و دوربین‌های بیرون ورزشگاه را بسته‌ایم و تغییرات کلی را برای استانداردسازی ورزشگاه انجام داده‌ایم.

تابش پیرامون زمان آغاز لیگ برتر فوتبال کشور نیز بیان داشت: ما هم بی‌اطلاع هستیم و نمی‌دانیم قرار است چه زمانی لیگ استارت بخورد، امیدواریم ورزشگاه‌ها هر چه زودتر آماده شود، چون تا زمانی که مسابقات آغاز نشود ما مجبوریم هر هفته یک بازی تدارکاتی داشتم باشیم.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان تصریح کرد: البته وضع تیم فوتبال سپاهان از نظر آمادگی خیلی خوب است و تمرینات هر روز پیگیری می‌شود، اما بالاخره این بلاتکلیفی هم خوب نیست و همه دوست دارند زودتر تکلیف تاریخ آغاز لیگ نوزدهم مشخص شود.

تابش درباره جذب شایان مصلح گفت: این بازیکن از یک ماه پیش در لیست قلعه‌نویی بود و بعد از اینکه از پرسپولیس جدا شد ما با وی مذاکره کردیم و در نهایت به نتیجه رسیدیم، تلاش کردیم بر اساس نیاز کادرفنی بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، در ابتدا هدف حفظ استخوان‌بندی تیم بود به این صورت که بازیکنان اصلی تیم حفظ شوند و بعد از آن هر بازیکنی را نیاز داشتیم، جذب کنیم که همین اتفاق هم افتاد، درباره مصلح هم همین‌طور بود، وی بازیکن بااخلاق و باکیفیتی است و کاملاً با نظر سرمربی تیم جذب شده است.

تابش پیرامون رای کمیته انضباطی پیرامون بازی فصل گذشته سپاهان و پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما به رای کمیته انضباطی معترض بودیم چون خیلی سنگین است، علاوه بر جریمه، کلی خسارات ماشین‌ها را نیز باید پرداخت کنیم، فقط حدود ۲۰۰میلیون تومان خسارت به ۸ دستگاه آمبولانس وارد شده است، ما نمی‌دانیم چه باید بگوییم، آیا تمام آمبولانس‌های اصفهان‌ توسط هواداران سپاهان آسیب دیده‌اند؟! خلاصه شاید بیشتر از ۵۰۰میلیون تومان جریمه‌های نقدی سپاهان شده است!

وی در پایان افزود: هواداران‌ ما هم واقعا به این مسائل توجه کنند که این خسارات خیلی سنگین است، این ۵۰۰میلیون‌ را باید در ورزش، خرج جوانان و آکادمی کنیم، به هرحال امیدواریم این جرایم تعدیل و کمتر شوند، ما آنقدر جریمه شده‌ایم و جریمه داده‌ایم که دیگر بریده‌ایم و نمی‌دانیم چه بگوییم! هربازی ۴۰ میلیون ۵۰ میلیون تومان، در این‌بازی هم به تعدد جریمه شدیم و خسارات اورژانس و ماشین‌های خبرنگاران هم هست، واقعا سنگین ‌است و ان‌شاالله تعدیل شود اما به هرحال امیدوارم همه این‌ها درس شود و تجربه تلخی باشد که در آینده این شرایط پیش نیاید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =