• ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
  • کد خبر: 3301
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد محبی

مهاجم جدید تیم فولادمبارکه سپاهان گفت: هواداران تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان صبر داشته باشند چراکه این تیم مدعی قهرمانی است.

به گزارش ایراسین، محمد محبی مهاجم جدید تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از تمرین در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: سپاهان در فصل نقل و انتقالات به طور مطلوب عمل کرده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است، از هواداران خواهش می کنم  صبر داشته باشند چراکه ما مدعی قهرمانی هستیم، آنها از روی سکو تشویق کنند تا ان‌شاالله به سمت قهرمانی سوق پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سال قبل دوران خوبی با شاهین بوشهر در لیگ یک داشتم و به دنبال چالش جدید در لیگ برتر بودم که با انتخاب سپاهان می‌توانم چالش بازی در لیگ برتر، قهرمانی، بهترین بازیکن شدن و … را تجربه کنم.

محمد محبی ادامه داد: بعد از اینکه در لیگ یک خوب بودم، دوست داشتم به تیمی بروم که برای لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد، امسال هم به جمع طلایی پوشان اصفهانی آمدم تا به کمک هواداران، کادر فنی و تلاش و همدلی بازیکنان سال خوبی پشت سر بگذاریم و قهرمان شویم.

مهاجم جدید سپاهان پیرامون دعوت به اردوی تیم ملی گفت: واقعا انتظار دعوت به تیم ملی را نداشتم ولی از آنجایی که آقای ویلموتس نگاه خاصی به تمام لیگ‌ها داشتند، از لیگ یک سه نفر را انتخاب نمود که من هم یکی از آنها بودم.

محمد محبی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه اردوی اخیر تیم ملی خیلی خوب بود و به نظرم در حضور ۴۵ دقیقه‌ای در مسابقه دوستانه عملکرد خوبی داشتم، اردوی تیم ملی به من انگیزه داد تا نمایش خوبی در سپاهان داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =