• ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
  • کد خبر: 3298
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوانیروز

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران با قهرمانی هوانیروز به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی پایگاه هوانیروز اصفهان  در خانه کاراته طی روزهای 19 و 20 مردادماه 98 برگزار شد که در پایان تیم های هوانیروز ایران، تیپ 230 گرگان و تیپ 45 تکاور به ترتیب اول تا سوم شدند، در این رقابتها که 284 کاراته کا در قالب 25 تیم در رشته های کاتا، سبک های کنترلی و آزاد با یکدیگر رقابت کردند.

سرهنگ خلبان سعادت شیخی رئیس ستاد پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان و مسئول تربیت بدنی این پایگاه پیرامون این رقابت ها اظهار داشت: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری هیات کاراته استان اصفهان برگزار شد، برگزاری چنین رقابت هایی ورزشکاران مستعد شناخته خواهند شد و بهترین ها در قالب تیم ملی،  تیم قوی و منسجمی را تشکیل خواهند داد.

سرهنگ خلبان سعادت شیخی ادامه داد: اینگونه مسابقات برای ارتش و نیروهای نظامی واجب است چراکه با برگزاری آن توان جسمی و ذهنی و اراده نیروهای نظامی افزایش ییافته و باعث نشاط شادابی آنها می شود.

وی در پایان اظهار داشت: منتخبین این مسابقات شامل نیروی های زمینی ارتش و سپاه و دریایی و انتظامی به طور قطع  در رقابتهای بین المللی عناوین قهرمانی کسب خواهند کرد.

حبیب الله ناظریان سرپرست هیات کاراته استان اصفهان، رشید خدابخش مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، سعادت شیخی رئیس ستاد پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان و دیگر مسئولین از نزدیک شاهد رقابت های ارتشی ها بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =