• ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
  • کد خبر: 3287
  • readingTime: ۱ دقیقه
فریده روشن

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای اسلامی شهر اصفهان، ورزش یکی از ۱۳ اولویت مهم است.

به گزارش ایراسین، فریده روشن عضو شورای اسلامی اصفهان در گردهمایی نواب روسای هیات های ورزشی و مسولان بانوان شهرستان های استان اصفهان با بیان این مطلب از اصحاب رسانه خواست تلاش بیشتری در راستای فرهنگ سازی ورزش بانوان صورت بدهند زیرا منافع ورزش بانوان تنها برای آن ها نیست و کل جامعه را نیز در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه ورزش سلامت جسم و روح را به دنبال دارد، افزود: دیگر نگاه جنسیت زده در ورزش کم رنگ شده و می بینیم که بانوان در تمام عرصه های ورزش حضور پیدا کرده و توانمندی های خود را نشان می دهند اما همچنان به فرهنگ سازی بیشتری نیاز است تا نگاه های سلیقه ای از بین برود۰

روشن افزود: در شورای اسلامی شهر اصفهان، ورزش یکی از ۱۳ اولویت مهم است و توسعه ورزش همگانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جام بانوی قدسیان و حضور چشمگیر بانوان در این رویداد شهری، تاکید کرد: بانوان شاغل نیازمند فعالیت ورزشی هستند اما سانس های عصرگاهی معمولا به آقایان اختصاص دارد و امکان استفاده برای بانوان وجود ندارد.

محمد سلطان حسینی‌ ‌ مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این گردهمایی گفت: فرصت حضور در این جلسه را مغتنم شمرده و از زحمات تک تک شما عزیزان برای زحماتی که در راستای اعتلای ورزش بانوان استان و کشور می کشید، تشکر می کنم.

محمد سلطان حسینی با بیان اینکه نیمی از بیمه شدگان ورزشی استان را بانوان تشکیل می دهند، تصریح کرد: در بسیاری از رشته های ورزشی بانوان اصفهانی سرآمد کشور هستند.

وی ادامه داد: اصفهان استان والیبال خیز شناخته نمی شود اما در تیم ملی مردان سه نماینده داریم و در تیم ملی بانوان نیز ۷۰ درصد را اصفهانی ها تشکیل می دهند.

سلطان حسینی افزود: تیم ملی ووشو بانوان در رشته ساندا سه ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی دارد که خواهران منصوریان در ترکیب تیم اعزامی جای دارند و در صورت اعزام در بخش تالو نیز زهرا کیانی نماینده کشورمان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نتایج به دست آمده در بخش بانوان را حاصل تلاش نواب رییس و مسولان ورزشی شهرستان ها دانست.

وی در پایان تلاش های شهرداری های استان را در بخش توسعه ورزش بانوان چشمگیر دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =