نسرین شاکری فرد

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در سال ۹۷ آمار۱۵۷ هزار بیمه شده بانوان ثبت شد و ۳۰۵ مدال کشوری به دست آمد.

به گزارش ایراسین، نسرین شاکری فرد رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گردهمایی نواب روسای هیات های ورزشی و مسولان بانوان شهرستان های استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: شهر اصفهان دارای بافت غنی فرهنگی و مذهبی است و نسبت به بعضی موارد تاکید بیشتری نسبت به سایر شهرها داردو بانوان اصفهانی موفق شده اند با حفظ تاکیدات در تمامی عرصه ها (هنری، علمی و ورزشی) بر تارک سکوهای برتر کشوری بدرخشند که در عرصه ورزش بانوان هم استان اصفهان رشد تساعدی داشته که این موضوع به واسطه حمایت مدیران محترم ورزشی و سیاسی اثر گذار و باورمند در استان  و زحمات نواب رییس بانوان و مسئولین ورزش بانوان در ادارات ورزش و جوانان در شهرستانها  انجام شده است.

وی با بیان اینکه نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان بانوان هستند، تصریح کرد: در سال ۹۷ آمار۱۵۷ هزار بیمه شده بانوان ثبت شد و ۳۰۵ مدال کشوری به دست آمد، ۴۹۶ ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی داشتیم و ۱۵ ورزشکار خانم به بازی های آسیایی و پارآسیایی اعزام شدند، همچنین ۲۲ مربی و سرمربی در تیم های ملی داریم و ۴۲ داور اصفهانی نیز به میادین بین المللی اعزام شدند.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و در بخش بانوان در رده دوم جای گرفتیم و در دوره دوم این رقابت ها میزبان چهار رشته ورزشی هستیم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم و بهترین میزبان باشیم.

وی تاکید کرد: این افتخارات نتیجه زحمات نواب رییس بانوان و مسولان ورزش بانوان شهرستانها  است که با وجود همه مشکلات در راستای توسعه ورزش بانوان در دو بخش کمی و کیفی فعالیت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =