• ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
  • کد خبر: 3284
  • readingTime: ۱ دقیقه
نشست تخصصی نقش رسانه در حمایت از رونق تولید

فعال حوزه رسانه، روابط عمومی و ارتباطات اصفهان با اشاره به اینکه دانش روزنامه نگاری در اصفهان عقیم است، گفت: وظیفه رسانه اثربخشی و ارزش آفرینی است.

به گزارش ایراسین، هادی زمانی در در نشست تخصصی نقش رسانه‌ها در حمایت از رونق تولید اظهار داشت:جدایی دانش روزنامه نگاری و روابط عمومی باعث شده که هر دو این علوم ضعیف شوند و تا زمانی که این دو را به هم پیوند ندهیم موفق نخواهیم بود.

وی افزود: یکی از اصولی که باید در روابط عمومی دنبال کنیم شناخت مسائل موجود است و هم نوایی و اطلاع رسانی وظیفه مهم روابط عمومی هاست و این موضوع جدای از رسانه ها نیست.

این فعال حوزه رسانه، روابط عمومی و ارتباطات اصفهان با اشاره به اینکه آخرین اصل همگرایی سازمانی و همبستگی اجتماعی است گفت: همگرایی سازمانی و همبستگی اجتماعی از نیازهای مهم کارآفرینی در ایران است که نیاز ان احساس می شود و وظیفه ما توسعه و ترویج فرهنگ گفت و گو در بین مردم است.

زمانی ادامه داد: تفکر فقط از طریق فرایند ارتباط ایجاد می شود و بنابراین باید حوزه روابط عمومی و رسانه را همسو با هم و در یک منظر نگریست.

وی گفت: ما باید مدیر رسانه تربیت کنیم، مدیری که بتواند تاثیرگذار باشد.

این استاد علوم ارتباطات افزود: گاهی مدیرانی هستند که هیچ اتفاق خاصی را رقم نمی زنند در حالیکه هدف ما باید بلندتر و گسترده تر شود و در جامعه اثربخشی ایجاد کند.

زمانی با اشاره به اینکه یکسری نشریه داریم که با وجود تیراژ بالا نتوانسته اند اتفاقی را رقم بزنند و تنها کمیت دارند گفت: همه ما باید در این چرخه به هدف درستی چنگ بزنیم تا به جایی که می خواهیم برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =