کامران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه صنعت فولاد در اصفهان بسیار ارزشمند است زیرا هم در دنیا برندی شناخته شده و هم سبب ارتقای سطح اقتصادی کشور و اشتغالزایی شده است.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین تصریح کرد: یاد کنیم از شهید بزرگوار صارمی که با اعطای خون خود این را اثبات کرد که شهدای ما مختص این خاک نیستند و ایشان در سمت خبرنگاری و در کشور افغانستان به شهادت رسید.

وی ادامه داد: همه خبرنگاران ما باید خون شهدا را پاس داشته و از نقد صریح مسئولان نترسند و رسالت خود را کامل انجام دهند، امروز عدالت جایش خالی هست. باید خبرنگاران این کار مهم را انجام داده تا در جامعه عدالت همه گیرشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما نمایندگان هم در مجلس پیگیر بیمه و حق و حقوق خبرنگاران هستیم، افزود: چون خبرنگار باید زبان گویای مردمش باشد و بدون ملاحظه و شیوع دروغ حرف بزند.

وی تاکید کرد: رسانه ها میتوانند افراد گمنام را معرفی کرده و به همگان بشناسانند بعلاوه اینکه رسانه باید با انعکاس به موقع خبر بتوانند مایه دلگرمی مردم و پشتکار بیشتر افرادی که خدمتی به جامعه در راستای تولید و صنعت می کنند را فراهم کنند.

کامران اضافه کرد: باید خبرنگاران و رسانه ها جلو واردات و افراد وارد کنند غیرقانونی را با آشکار کردن عمل آنها بگیرند.

وی با توجه به سوال خبرنگار در باره جایگاه رسانه ها گفت: رسانه ها هنوز نتوانسته اند این نقش را خوب ایفا کنند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش به  نقش اساسی صنعت فولاد در کشور اشاره کرد و بیان کرد: باید انسان های پاک در راس صنعت های مادر قرار بگیرد.

وی با اشاره به جایگاه فولاد اصفهان به علت سوددهی زیادش افزود، این بسیار ارزشمند است و برندی در جهان شناخته شده است چون بالندگی و پیشرفت این صنعت میتونه در ارتقا سطح  اقتصادی کشور اثرگذار باشد و نکته دیگر اینکه این صنعت اشتغال زایی زیادی دارد.

کامران با بیان اینکه واحدهای صنعتی بازده دار باید خودشون انعکاس خبر داشته باشند، گفت: اطلاع رسانی لازم است و باید به این مهم تاکید داشت که باید از اخبار و پیشرفت های صنعتی مردم را مطلع کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =