استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی به سر می بریم ولی توانستیم با پیچیدن چند نسخه اصفهان سرمایه گریز را به سرمایه پذیر تبدیل کنیم.

به گزارش ایراسین، عباس رضایی در دیدار صمیمانه با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: مسئله سرمایه گریز بودن استان اصفهان نه صددرصد مثبت و نه صددرصد منفی است. امروزه در کشور جنگ اقتصادی و تحریم علیه نظام الهی است و در شرایط جنگی باید با قواعد جنگی پیش رفت و خوشبختانه با کمک گرفتن از سیاست های دولت تدبیر و امید و اقتصاد مقاومتی قواعد زمان جنگ را به عنوان مسئله اصلی انجام دهیم.
وی گفت: تمامی دستگاه ها و سازمان ها مکلف هستند با رسانه ها همکاری کنند و از رسانه ها خواهشمندیم از ما شکایت نداشته باشند و ما نیز از رسانه ها شکایتی نداریم و نخواهیم داشت.
استاندار اصفهان تصریح کرد: وسایل ارتباط جمعی تاثیر زیادی بر تنظیم روابط و اعتلای فرهنگ مردم دارد و من به شدت معتقدم فرهنگ، نرم افزار زندگی است و زندگی و فرهنگ پویا ست و وسایل ارتباط جمعی این پویایی را ایجاد میکند که رسانه ها یکی از آن وسایل ارتباط جمعی است که برای سیاست مردان اهمیت خاص خود را دارد.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با توجه به مشکلاتی که داشته ثابت کرده از نقد منصفانه استفاده کرده و خواهد کرد و آزادی عمل رسانه ها در چهارچوب عمل قانون از اهداف دولت بوده است و دولت، انتقاد را نه حق مردم  بلکه وظیفه مردم میداند و به ضرورت ارتباط مدیران استانی و اصحاب رسانه  تاکید می کنم که تعامل با رسانه ها ضرورت دنیای امروز است.
رضایی با بیان اینکه دشمنان دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور هستند، تصریح کرد: ایجاد یاس و ناامیدی گناه کبیره است و وظیفه رسانه هاست که در جهت ایجاد امید و در راستای سیاست های دولت قدم بردارند.
وی با بیان اینکه بانک ها جز قوانین بانک مرکزی هیچ قانونی را ملاک قرار ندهند، تصریح کرد: هیچ بانکی حق ندارد قوانین خود بانک را ملاک قرار دهد بلکه آیین نامه های بانک مرکزی و بالا دستی را باید اجرا کند و متخلفین برخورد خواهیم کرد.
استاندار اصفهان افزود: تمامی دستگاه ها و سازمان ها مکلف هستند با رسانه ها همکاری کنند و از رسانه ها خواهشمندیم از ما شکایت نداشته باشند و ما نیز از رسانه ها شکایتی نداریم و نخواهیم داشت.
وی اظهار کرد: از مدیرانی در استان استفاده کرده ایم که دید ملی داشته و دغدغه آنها حل مشکل مردم است و با این کار توانستیم سرمایه گریزی را به سرمایه پذیری تبدیل کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =