نمایشگاه

اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و امور کسب‌وکار استان اصفهان امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان بازگشایی شد.

به گزارش ایراسین، اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و امور کسب‌وکار استان اصفهان پیش از ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان بازگشایی شد.

علی میرجمالی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: تلاش شده تا این نمایشگاه به دلیل ویژگی‌های خاص خود نسبت به سایر نمایشگاه‌ها متفاوت باشد و بر همین اساس، ساعت بازگشایی آن از 5 بعد از ظهر به 10 صبح منتقل شد تا شاهد حضور گسترده‌تر فعالان عرصه تبلیغات باشیم.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان همچنین افزود: در کنار این نمایشگاه، 9 سمینار آموزشی و 25 کارگاه و 25 نشست تخصصی برگزار خواهد شد و اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات استان اصفهان در این امر به ما یاری رسانده‌اند.

در ادامه رسول جهانگیری با اشاره به شعار رونق تولید خاطرنشان کرد: حلقه اصلی تولید و قلب تپنده صنعت، تبلیغات و بازاریابی است و همه ما باید برای تطبیق خود با فضای مدرن کسب‌وکار، آماده باشیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان یادآور شد: در همه جای دنیا، قبل از تولید هر محصولی به بازاریابی آن توجه می‌شود و تا زمانی که بازاریابی صحیحی برای آن صورت نگرفته، تولیدی انجام نمی‌شود.

وی اعلام کرد: قول می‌دهیم به اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات در اتاق اصناف کمک کنیم تا فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

سید حسن قاضی عسگر در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: این اولین نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات در استان اصفهان است و جای سؤال اینجاست که چرا تا حالا به این فکر نبوده‌ایم؟

معاون اقتصادی استاندار اصفهان متذکر شد: امیدواریم همه دستگاه‌ها به مهارت‌های بازاریابی، تبلیغات و فروش به عنوان مهارت‌های مهم نگاه کنند و مجهز شوند و برای آموختن آن تلاش کنند، زیرا که این مهارت‌ها سنتی نیست و آموختنی است.

وی یادآور شد: و باید مراکز آموزشی را بسیج کنیم که این‌ها را بیاموزند و اشتغال توسعه یابد و باید به جوانان جهت داد که زمینه کاری جدید چیست و چه چیز را باید آموخت تا در بازار کار جایگاهی پیدا کرد.

قاضی عسگر تأکید کرد: خبر خوب برای اصفهانی‌ها این است که نرخ بیکاری از 14.1 سال گذشته به 10.7 کاهش یافته و در شهرستان‌هایی نظیر کاشان، آران و بیدگل و علویجه و دهق، این نرخ به زیر 10 درصد رفته واحدهای صنعتی به دنبال نیروی کار هستند.

وی تأکید کرد: شرایط اقتصادی در اصفهان خوب است و با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتاق‌های سه گانه تلاش داریم موانع موجود را رفع کنیم.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان گفت: سه معضل اصلی در اقتصاد وجود دارد که دو نرخی بودن ارز، حجم دخالت‌های دولت در اقتصاد و هدر دادن منابع در قالب یارانه‌های کور از جمله آن‌هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =