پیوند اعضاء

آئین بدرقه ورزشکاران ملی پوش اصفهانی به مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور انگلیس برگزار شد.

به گزارش ایراسین، آیین بدرقه ورزشکاران ملی پوش استان اصفهان به بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا به میزبانی نیوکاسل انگلیس با حضور مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان، علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، قاسمعلی رحیمی رئیس و اعضای هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان و سایر مسئولین  برگزار شد.

قاسمعلی رحیمی در این مراسم که به میزبانی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان برگزار شد اظهار داشت: برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا کاروان کشورمان ۴۶ ورزشکار دارد که از این جمع سید مرتضی افضلی (دارت و پتانک)، سعید تسلیمی (تیراندازی با کمان، بولینگ و دارت)، علی روح پرورزاده (بدمینتون و پتانک)، رضوان نجارزاده (بدمینتون، اسکواش، دوومیدانی، پرتاب توپ و پرتاب وزنه)، نجمه کالی (بدمینتون)، مریم شریفی (دوومیدانی و بولینگ) و بابک فتاحی(تنیس روی میز) ملی پوشان استان اصفهان می باشند.

وی ادامه داد: ما به این ورزشکاران افتخار می کنیم که نزدیک به یکسال به طور مداوم تمرین کردند و با آمادگی کامل پای به رقابت های نیوکاسل انگلیس می گذارند که امیدوارم همچون مسابقات بین المللی گذشته بهترین مقام ها را کسب نمایند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان در پایان از کسانیکه ورزشکاران این هیات را مورد حمایت قرار می دهند کمال تشکر نمود.

علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت: اگر مشکلات اقتصادی برای اعزام ها نبود بدون شک سهم استان اصفهان در این رقابت ها بین ۲۰ تا ۲۵ ورزشکار می بود، اکنون برای این ۷ ورزشکار شایسته و همچنین تیم اعزامی از ایران به مسابقات جهانی آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان دیگر سخنران بود و بیان داشت: باشگاه فولادمبارکه سپاهان اگرحمایتی از ورزشکاران می کند تنها یک وظیفه است، امیدوارم ملی پوشان اعزامی به انگلیس با کسب برترین مدال ها سفر بی خطری را تجربه کنند.

وی در پایان تاکید کرد: از نفرات اعزامی استان اصفهان به مسابقات جهانی پیوند اعضا اگر مقامی را کسب نمایند باشگاه فولادمبارکه سپاهان پاداش نقدی برای آن ها در نظر خواهد گرفت.

وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در مسابقات جهانی انگلیس عنوان کرد:ورزشکاران پیوند اعضا در این رقابت ها پرچمدار ملتی هستند که نزدیک به ۴۰ سال همه تحریم ها را تجربه کرده اند و با اقتدار مقابل مستکبرین ایستادگی کرده اند.

وی تصریح کرد: این ایستادگی درس عبرتی برای کسانی می باشد که با عوامل و فشارهای مختلف می خواستند خدشه به نظام اسلامی ایران وارد نمایند.

 رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در پایان گفت: امیدوارم ورزشکاران اعزامی در خاک انگلیس پرچم مقدس ایران را به اهتزاز در آورند.

نسرین شاکری فرد مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: چشم امید همه ملت ایران به شما ورزشکاران اعزامی می باشد و بنده ایمان دارم که شما به عنوان نخبه ورزشی با اراده پولادین سکوهای قهرمانی زیر پاهای شما خواهد بود.  

وی در پایان افزود: ورزشکاران پیوند اعضا با توجه به اینکه مشکلاتی دارند اما با تلاش و اراده ایی راسخ همیشه برای کشورمان افتخارآفرینی نموده اند و امیدوارم در انگلیس هم خبرهای خوبی از کاروان اعزامی ایران بشنویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =