• ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر: 3241
  • readingTime: ۱ دقیقه
ولادیمیر کومان

با توجه به آئین‌ نامه جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران تیم فولادمبارکه سپاهان باید یک بازیکن آسیایی را جذب کند.

به گزارش ایراسین، با توجه به آئین‌ نامه جدید نقل و انتقالات بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران، هر باشگاه لیگ برتری می‌تواند حداکثر چهار بازیکن خارجی را جذب کند که یک نفر از آنها حتماً باید از آسیا باشد.

کیروش استنلی از برزیل، ولادیمرکومان مجارستان و جورجی گولسیانی از گرجستان بازیکنان خارجی تیم فولادمبارکه سپاهان هستند که در فصل جاری جذب شده یا قرارداد خود را تمدید کرده اند.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان پیرامون این موضوع اظهار داشت: این بازیکن هنوز مشخص نیست و از بازیکنان خارجی در آسیاست که با نظر امیر قلعه نویی سرمربی تیم جذب خواهد شد و به زودی در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم سپاهان با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید به گونه ای بسته شود که بتواند با رقیبان قَدر غرب و شرق این قاره کهن رقابت کند، گفت: هدف ما موفقیت در آسیا و حضور پرقدرت در لیگ برتر فوتبال کشور است و در این زمینه کادر فنی سپاهان با درایت و هوشیاری نسبت به انتخاب و جذب بازیکن اقدام می کنند.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه در پایان افزود: هدف ما موفقیت نماینده اصفهان در ایران و آسیاست و به گفته کارشناسان، تاکنون جزو تیم هایی هستیم که در نقل و انتقالات بازیکنان، خوب عمل کرده ایم.

گفتنی است، تیم‌های لیگ می‌توانند ۱۸ بازیکن بزرگسال، سه بازیکن زیر ۲۵ سال که باید در سال‌های اخیر عضو همان تیم باشند، ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال، ۱۵ بازیکن رده سنی امید و ۱۵ بازیکن رده سنی جوانان جذب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =