دیار نصف جهان

نشست هم اندیشی مسئولین ورزش استان اصفهان با روسای هیات های ورزشی حاضر در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور برگزار شد.

به گزارش ایراسین، نشست هم اندیشی مسئولین ورزش استان اصفهان با روسای هیات های ورزشی حاضر در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با حضور محمد حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر مسئولین در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور روز ۲۷ مردادماه آغاز می شود و اصفهان در رشته های مینی گلف، شمشیربازی، بسکتبال ۵ نفره، تیر و کمان، تنیس روی میز میزبان می باشد که امیدوارم میزبانی خوبی را برای ورزشکاران داشته باشیم‌.

وی ادامه داد: سال گذشته استان اصفهان در این رقابت ها ۱۳۲ مدال کسب نمود و متاسفانه پس از تهران و خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد، از این نظر متاسفانه می گویم که به علت ضعف هیات شنای استان، خراسان رضوی با یک شناگر که بیش از ۱۰ مدال کسب نمود و اصفهان با توجه به اینکه تعداد مدال های بیش از تیم دوم بود در جایگاه سوم ایستاد، امیدوارم با توجه به پتانسیل استان امسال انتظارات برآورده شود و حتی بتوانیم تهران را پشت سر گذاریم و اتفاق خوبی رقم بخورد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به مراسم بدرقه ورزشکاران استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: ورزشکاران استان اصفهان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با نام" کاروان آینده سازان ورزش دیار نصف جهان" حضور خواهند یافت و مراسم بدرقه این ورزشکاران ۲۷ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در خانه وزنه برداری اصفهان با حضور دکتر سعادتمند مسئول استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و دکتر سلطان حسینی برگزار خواهد شد.

علیرضا امینازاده در پایان افزود: در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور استان اصفهان ۶۳۰ ورزشکار دارد که امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده بهترین نتایج رقم بخورد.

احسان شاه علی معاون توسعه منابع مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این جلسه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور را حرکتی بسیار خوب دانست و گفت: این رقابت ها باعث می شود که هیات های ورزشی به رده های پایه توجه کنند و این یعنی پشتوانه سازی برای ورزش کشور می باشد و امیدوارم این رقابت ها هر ساله برگزار شود.

وی در پایان افزود: با توجه به میزبانی خوب اصفهان در سال گذشته، امسال در ۵ رشته میزبانی را به ما دادند که در رشته های تنیس روی میز، شمشیربازی و تیروکمان در دو بخش آقایان و بانوان میزبان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =