نعیمی

قائم مقام ایمیدرو گفت: ۳۳ مورد از اهداف تعیین شده در نقشه راه معدن مربوط به ایمیدور است و ما به عنوان یک سازمان توسعه ای، برای تحقق سیاست های ذیل این طرح ملی، برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش ایراسین، عباس نعیمی  قائم مقام ایمیدرو در حاشیه نشست بررسی برنامه های عملیاتی نقشه راه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، با اشاره به نقش موثر دانشگاه ها در صنایع معدنی و فولاد، گفت: تعامل با دانشگاه ها توسط ایمیدرو با تمرکز بر اکتشاف عناصر استراتژیک ادامه خواهد داشت. در این زمینه اکتشاف عناصر نادر خاکی در دو محدوده سنگان و ساغند برنامه ریزی شده و گزارش پایانی عملیات اکتشاف در محدوده D۴ سنگان ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه زمانبندی برای به سرانجام رسیدن سیاست های ایمیدرو در تحقق نقشه راه معدن مشخص شده است، تصریح کرد: ۳۳ مورد از اهداف تعیین شده در نقشه راه معدن مربوط به ایمیدور است و ما به عنوان یک سازمان توسعه ای، برای تحقق سیاست های ذیل این طرح ملی، برنامه ریزی کرده ایم.

قائم مقام ایمیدرو با اشاره به اهمیت مدل های تامین مالی در این بخش و کاهش ریسک به ویژه در بخش اکتشاف گفت: با توجه به اینکه برنامه افزایش سرمایه صندوق بیمه فعالیت های معدنی در دستور کار قرار گرفته است، تلاش می کنیم تا در تسهیل و تسریع در روند ارایه تسهیلات گام های موثری برداشته شود.

وی در ادامه افزود: ارایه تسهیلات به پروژه ها و پوشش بیمه فعالیت های معدنی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =