ارزانی

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از ۴۹۵ هزار تن تختال در این شرکت تولید شد که بیش از ۲۱۸ هزار تن آن در بازار داخل به فروش رفت و ۲۳۰ هزار تن آن صادر شد.

فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در گفتگو با ایراسین در تشریح فعالیت های سال جاری این شرکت گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از ۴۹۵ هزار تن تختال در این شرکت تولید شد که بیش از ۲۱۸ هزار تن آن در بازار داخل به فروش رفت و ۲۳۰ هزار تن آن صادر شد.
وی افزود: در این مدت به دلیل تعمیرات خط به اندازه چهار ماهه پارسال در شرکت تولید داشتیم، اما رشد ۸۲ درصدی در فروش و کاهش ۳۸ درصدی صادرات قابل تامل است.

وی درباره خریداری سهام شرکت صبا فولاد خلیج فارس، پاسخ داد: حدود یک ماه پیش با هماهنگی ایمیدرو، تفاهم نامه ای بین این شرکت، شرکت مادکوش، صبا فولاد و گل گهر در این زمینه منعقد شد که در حال طی مراحل اداری خود برای اجرایی شدن است.
ارزانی در ادامه افزود:‌ هدف از امضای این تفاهم نامه، تاسیس شرکتی جدید برای تولید ۱۰ میلیون تن فولاد از ۵۵ میلیون تن فولاد برنامه ریزی شده در افق ۱۴۰۴ است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تاکید کرد: درباره همکاری آلمانی ها گفت: طرح ۱.۵ میلیون تنی این شرکت مقرر بود با همکاری آلمانی ها اجرایی شود که مربوط به پارسال است که در نهایت به دلیل تحریم ها اجرایی نشد.
وی ادامه داد:‌ این طرح قرار بود با فاینانس خارجی ها اجرایی شود، اما در نهایت متاثر از مساله تحریم ها طرف آلمانی کنار کشید.
ارزانی در پایان گفتگو در پاسخ به این سوال که چه زمانی این طرح اجرایی می شود، گفت:‌ این طرح حتما باید با مشارکت خارجی ها اجرایی شود و پس از این موضوع به دنبال جوینت ونچرهای جدید رفته ایم و موضوع در حال پیگیری است. با این حال اگر خبر جدیدی در این خصوص داشتیم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =