نمایشگاه اصفهان

یازدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته ۱۰ الی ۱۳ شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی اعم از فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، ذوب آهن ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایراسین، تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه متالورژی، فولاد، ریخته گری و تجهیزات و ماشین آلات وابسته به این صنعت از۱۰ الی۱۳شهریور ماه با حضور در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته؛ نوینترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.

در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته که در محل دائمی نمایشگاه های بینالمللی اصفهان برگزار خواهد شد، بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی و نمایندگی های خارجی حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه جدیدترین و نوینترین فناوری های روز و پیشرفته حوزهها و بخش های مختلف صنعت فولاد، صنعت متالورژی، ‌ صنعت ریخته گری، آهنی و غیر آهنی، صنایع مربوط به معدن، تهیه و توزیع مواد اولیه و روش های تولید، ‌ تکمیل و تحویل محصولات مرتبط با این صنایع و همچنین طرح های متنوع مربوط به ظرفیتها و توانمندی های صنعت فولاد و صنایع وابسته به آن ارائه خواهد شد.

محمود بندرچی مدیر عامل شرکت رستاک پاد ویژن و رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته، درباره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه شرکت های بزرگ کشور از جمله شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، ذوب آهن ایران و ایرتیک، شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته‌گری اصفهان، مهندسی بین‌المللی فولاد تکنیک حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مجتمع های فولادی کشور در کنار شرکت های بزرگ فولادی و متالوژی اروپا و آسیا در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: در کنار شرکت های داخلی، غرفه دارانی از کشورهای هند، بلژیک، انگلیس، فرانسه، چین، سوئیس و ترکیه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات و توانمندی‌های خود را با هدف انتقال تکنولوژی به نمایش خواهند گذاشت.
بندرچی با اعلام اینکه تلاش بر این است این نمایشگاه غیر از عرضه دستاوردهای صنعت فولاد جایگاهی برای تبادل اطلاعات و امضای تفاهم نامه های تجاری و صنعتی باشد، تصریح کرد: در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته که در فضایی به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع برگزار می شود، مراکز مختلف علمی از جمله دانشگاه ها، پژوهشکده ها و انجمن های مختلف این صنعت حضور و مشارکت دارند.  
وی با اشاره به اینکه مهمترین محورهای برگزاری نمایشگاه های ایران فولاد و معدن می باشد، گفت: تفاوت این دور از نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان نسبت به دوره‌های پیش به نمایش‌ گذاشتن قطعات بومی‌سازی نشده است. شرکت‌های بسیاری قطعات و ماشین‌آلات معدنی و صنایع معدنی خود را از طریق واردات تأمین می‌کنند ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =