غریب پور

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: روز گذشته ایمیدرو تفاهمنامه‌ای با انجمن فولاد و معاونت علمی و فناوری به امضا رساند که طی آن ۱۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های استارتاپی و پژوهش‌ها در حوزه معدن و صنایع معدنی اختصاص پیدا کرد.

به گزارش ایراسین، در ادامه پنل تخصصی بررسی احیاء، فعالسازی و توسعه معادن کوچک در سال رونق تولید که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی معادن، رئیس هیات عامل ایمیدو، معاون وزیر صمت در معدن و صنایع معدنی برگزار شد، خداداد غریب‌پور رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به امضا تفاهم نامه با انجمن فولاد گفت: روز گذشته ایمیدرو تفاهمنامه‌ای با انجمن فولاد و معاونت علمی و فناوری به امضا رساند که طی آن ۱۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های استارتاپی و پژوهش‌ها در حوزه معدن و صنایع معدنی اختصاص پیدا کرد.

غریب پور گفت: سرمایه صندوق بیمه فعالیتهای معدنی را در راه داریم و قرار است سرمایه این صندوق ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
وی در پایان اعلام کرد: تفاهمنامه ۳جانبه بین بانک صنعت و معدن و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی و ایمپاسکو به منظور تامین مالی برای توسعه معادن کوچک مقیاس، در پایان این همایش امضا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =