• ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
  • کد خبر: 3149
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعدمحمدی

مدیرعامل شرکت ملی مس گفت: آمادگی آموزش برای ارتقای سطح دانش و فناوری معادن کوچک و انتقال تمام تجربیات فنی را به طور رایگان داریم

به گزارش ایراسین، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مس در پنل تخصصی همایش رونق تولید، احیاء فعال‌سازی و توسعه معادن؛ گفت: شرکت ملی مس تمام کنسانتره‌های تولیدات معادن کوچک را می‌خرد.

وی در ادامه افزود: نیاز کنسانتره در آینده افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت ملی مس با اشاره به اهمیت تلاش برای فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک گفت: تحولات جهانی و نیاز به مس به شکلی است که فرصت سه چهار ساله داریم تا تولیدات خود را افزایش دهیم.
وی افزود: بر اساس شرایط و نیاز‌های جهانی نرخ مس بالا خواهد رفت چرا که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شرکت‌های جهانی، ۳۰ درصد خودرو‌های جهانی الکتریکی شده و خواهند شد و این موضوع اهمیت بسیاری دارد علاوه بر آن توسعه فرودگاه‌ها و سایر صنایع نیاز به مس را افزایش می‌دهد.
سعدمحمدی گفت: ما از بخش خصوصی و سرمایه گذارانی که در معادن کوچک فعالیت کنند، حمایت می‌کنیم‌.
وی گفت: قطعا تمام کنسانتره بخش‌های کوچک معدنی را می‌خریم. پیشنهاد می‌کنم معادن کوچک در بخش‌های مختلف کنسرسیوم تشکیل بدهند و کارخانه فرآوری ایجاد کند تا هزینه‌ها کاهش دهند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس گفت: آمادگی آموزش برای ارتقای سطح دانش و فناوری معادن کوچک و انتقال تمام تجربیات فنی را به طور رایگان داریم
وی در ادامه افزود: ما باید پیشنهادی برای توسعه بخش خصوصی برای رسیدن به توسعه داشته باشیم. باید شرایطی را فراهم کنیم تا کنسانتره تامین شود.
سعد محمدی گفت: شرکت ملی مس ایران خوشبختانه شرایط تولیدی خود را علی رغم این که ذوب خاتون آباد تعطیل بوده، توانسته توسعه خود را حفظ کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =