• ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
  • کد خبر: 3119
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان

اعضای تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از اردوی 10 روزه در کشور ترکیه، به میهن اسلامی ایران برگشتند.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان بامداد آخرین پنج شنبه تیرماه بود که به ترکیه و کمپ پندیک در استانبول رسیدند تا سومین مرحله از اردوی آماده سازی این تیم در کشور ترکیه آغاز شود.

طلایی پوشان که تمرینات خود را به موقع و از تاریخ یکم تیرماه آغاز کرده بودند، پیش از عزیمت به ترکیه در اصفهان و کمپی در کردان کرج، تمریناتشان را آغاز کرده بودند و طی این مدت در سه بازی دوستانه برابر پدیده، بادران و پیکان به سه پیروزی پیاپی دست یافتند. شاگردان امیرقلعه نویی در این سه مسابقات ۸ بار گلزنی کردند و ۴ مرتبه هم دروازه آنها باز شد.

در پنجمین روز اردوی ترکیه و همزمان با اولین دیدار دوستانه طلایی پوشان در این کشور، استنلی کی روش هم به سایر نفرات ملحق شد تا ترکیب تیم برای حضور در فصل جدید شکل بگیرد.

در اردوی ترکیه شاگردان امیرقلعه نویی برخلاف سایر تیم هایی که از ایران برای برگزاری اردو به این کشور رفتند، سه بازی دوستانه منظم برگزار کردند و سه پیروزی حاصل کار آنها بود.

شاگردان امیرقلعه نویی در دیدار اول برابر قاضی شهیر با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافتند و در دیدار دوم با ۳ گل از سد بورسااسپور گذشتند. آخرین دیدار طلایی پوشان هم روز گذشته مقابل داریجا گنچلربیرلی برگزار شد و سپاهانی ها با نتیجه ۴ بر صفر در آن به پیروزی رسیدند تا آماری صد در صد پیروزی در بازی های دوستانه پیش فصل تا به اینجا کسب کرده باشند.

نکته جالب توجه اینکه در ترکیه سپاهان  ۸ بار گل زد و حتی یک بار هم دروازه سنگربانان این تیم بازنشد تا شاهد بهبودی بسیار خوب در بخش دفاعی این تیم باشیم که در سه دیدار ابتدایی ۴ گل از تیم های پدیده، بادران و پیکان دریافت کرده بود.

علاوه بر این می توان به استفاده از بازیکنان جوان توسط امیر قلعه نویی اشاره داشت که به خصوص در دیدار سوم برابر داریجا گنچلربیرلی از رضا میرزایی، یاسین سلمانی، داود رجبی، عکاشه، محمد زینالی و مهدی رحیمی استفاده کرد و به سایر بازیکنان تیم نظیر محسن مسلمان  و رسول نویدکیا هم فرصت بازی رسید.

ضمن اینکه پس از حضور مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در ترکیه، جلسات خوبی میان وی و مدیران باشگاه های ترکیه ای برگزار شد که می تواند با افزایش ارتباطات باشگاه ایرانی در آینده در زمینه های سخت افزاری و همینطور انتقال بازیکنان، به سود طلایی پوشان باشد،

اکنون سپاهانی ها آماده درخشش در فصل جدید لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمان آسیا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =