• ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
  • کد خبر: 3118
  • readingTime: ۱ دقیقه
محسن شکل‌آبادی

معاون فرهنگی باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: استانداردسازی و تجهیز ورزشگاه‌ها باید از سال‌های قبل انجام می‌شد که متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش ایراسین، محسن شکل‌آبادی معاون فرهنگی باشگاه فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب گفت: نباید علیه سازمان لیگ موضع‌گیری شود و هر کدام از اهالی فوتبال باید نقش خود را برای استانداردسازی و تجهیز ورزشگاه‌ها ایفا کنند، استانداردسازی ورزشگاه‌ها از ابتدایی‌ترین موضوعات در فوتبال امروز جهان است.

وی تصریح کرد: استانداردسازی و تجهیز ورزشگاه‌ها هم باعث راحتی تماشاگران است و هم به مسئولان اجرایی در برگزاری بهتر و مطلوب‌تر مسابقات کمک می‌کند، از نظر امنیتی هم شرایط بهتری را در ورزشگاه‌ها ایجاد خواهد کرد.  

محسن شکل‌آبادی با بیان اینکه تجهیز ورزشگاه‌ها باید زودتر رخ می‌داد، بیان داشت: تجهیز ورزشگاه‌ها پروسه‌ای زمان‌بر است و به همین دلیل هم مسابقات به تعویق افتاده است، با این حال، باشگاه‌ها باید سعه صدر داشته باشند، چرا که برای بهتر شدن شرایط ورزشگاه‌ها باید هزینه‌هایی هم داد که یکی از آنها تعویق مسابقات است که باشگاه‌ها باید با این مسئله همکاری کنند.

معاون فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: مسئولان باشگاه‌ها قطعاً با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای استانداردسازی ورزشگاه‌ها همکاری خواهند کرد و مربیان هم باید صبر بیشتری به خرج بدهند تا این پروژه به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه نباید علیه سازمان لیگ موضع‌گیری شود عنوان کرد: هرکدام از اهالی فوتبال باید نقش خود را برای استانداردسازی و تجهیز ورزشگاه‌ها ایفا کنند، شاید در این فصل هم برای اجرای کامل این پروژه مشکلاتی پیش بیاید، اما نباید دلسرد شد و قطعاً در فصول آینده شرایط بهتر و بهتر خواهد شد.

شکل آبادی در پایان تاکید کرد: بدون شک با تجهیز ورزشگاه‌ها شاهد جو فرهنگی مثبت‌تری در ورزشگاه‌ها خواهیم بود و تغییرات مثبتی را در رفتار و فرهنگ هواداری تیم ها شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =