اسماعیل پناهنده

فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور روز 25 مرداد 1398 استارت خواهد خورد.

اسماعیل پناهنده سرپرست تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: تمرینات تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان یک روز پس از عید سعید فطر آغاز شده و اکنون تمرینات بدنسازی رو به اتمام می باشد تا برای فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور که روز 25 مرداد استارت خواهد خورد آماده شویم.

وی ادامه داد: قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور روز دوشنبه گذشته در محل فدراسیون برگزار شد و تیم ها باید در دو گروه با هم به رقابت بپردازند، پس از مراسم قرعه کشی تیم فولادمبارکه سپاهان در گروهB  با تیم های نفت و گاز گچساران، فرازبام دهدشت، آلومنیوم اراک و مس کرمان همگروه شد.

اسماعیل پناهنده تصریح کرد: از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود می کنند و در این مرحله هشت تیم به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

سرپرست تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون نقل و انتقالات این تیم بیان داشت: امسال سعی کردیم میانگین سنی تیم ما جوانتر شده است، 5 بازیکن به نام های محمد کیانی، مجید و وحید مسعودی، یاسین کبیریان جو و علی رحیمی از لیست سپاهان خارج شده اند، میلاد قلندری که بازیکن ملی پوشی است از نفت و گاز گچساران به جمع ما پیوسته و علیرضا کاظمی و جلال کیانی دیگر بازیکنانی هستند که در فصل جدید برای سپاهان به میدان می روند.

پناهنده به برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و افزود: مسابقات جام باشگاه های آسیا از 18 آبان به میزبانی کره جنوبی آغاز خواهد شد، برای این رقابت ها پیش بینی های لازم را انجام داده ایم، امیدوارم دو سه بازیکن تقویتی از تیم های دیگر با خود به سئول ببریم تا با یک تیم منسجم در این رقابت ها حضور یابیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا سپاهان بازیکن خارجی جذب می کند؟ گفت: فدراسیون هندبال مخالف حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر می باشد و ما اگر نتوانیم از بازیکن خارجی در ایران استفاده کنیم حضورش در مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا هم لطفی نخواهد داشت و سپاهان بازیکن خارجی جذب نخواهد کرد.

پناهنده پیرامون قهرمانی مجدد تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در فصل جدید اظهار داشت: پیش بینی قهرمانی بسیار سخت است چراکه برخی از تیم ها در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند و تیم ها با قدرت در رقابت ها حضور می یابند.

وی در پایان افزود: امیدوارم امسال نیز بتوانیم جایگاه فصل گذشته را حفظ نمائیم و این دور از دسترس نیست چراکه با برنامه پیش می رویم و امیدوارم جام قهرمانی به تیمی برسد که حقش می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =