• ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر: 3064
  • readingTime: ۱ دقیقه
تابش

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان اصفهان گفت: چون اولویت تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان کی‌روش استنلی بود با وی قرارداد بستیم.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب گفت: اولویت دوم کادرفنی ما در صورت عدم توافق با استنلی، اوساگوآنا بود و ما مذاکراتی خوبی با او داشتیم. حتی با این بازیکن در روزی که با کی‌روش توافق کردیم هم به توافق رسیدیم، اما چون اولویت با کی‌روش بود جذب اوساگوآنا منتفی شد و با استنلی قرارداد بستیم.

تابش در ادامه، پیرامون شرایط تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اظهار داشت: پس از تمریناتی که در اصفهان انجام دادیم و تیم به اردوی کردان رفت، تصمیم گرفتیم تیم را برای برگزاری اردوی خارجی راهی ترکیه کنیم، خداراشکر شرایط تیم خوب است، تیم روزی دو جلسه تمرین می‌کند و فکر می‌کنم مشکل خاصی نیست. چند بازی تدارکاتی انجام دادیم و چند بازی هم در ترکیه داریم.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان پیرامون نقل‌وانتقالات فوتبالی گفت: ما امسال سعی کردیم اسکلت اصلی تیم فصل گذشته را حفظ و با بازیکنان مدنظر کادرفنی تمدید قرارداد کردیم، همچنین نفراتی خوبی را هم جذب و بر اساس نیاز تیم خرید کردیم، ما ستاره به اندازه کافی داریم، اما یکی، دو بازیکن دیگر جذب می‌کنیم تا تیم تکمیل شود.

تابش در پایان پیرامون عدم بدهی باشگاه فولادمبارکه سپاهان خاطر نشان کرد: شاید باشگاه‌های دیگر طی سال‌های گذشته بیشتر از ما هزینه کرده باشند، اما در باشگاه سپاهان همه زحمت زیادی کشیدند و خداراشکر امروز می‌توانیم بگویم که هیچ بدهی به هیچ‌کجا نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =