• ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
  • کد خبر: 3029
  • readingTime: ۱ دقیقه
اتومبیلرانی

اولین راند مسابقات اتومبیلرانی استان اصفهان در بخش سرعت به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، احمد بازوبندی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین راند مسابقات اتومبیلرانی استان اصفهان در بخش سرعت در سال 98، با عنوان جام ولادت امام رضا (ع) روز جمعه ۲۸ تیرماه با حضور 70 قهرمان برجسته برگزار شد.

وی با اشاره برپایی این دوره از مسابقات  زیر نظر کمیته اتومبیلرانی این هیات افزود: این رویداد با استقبال مردم ورزش دوست اصفهان، در محل پیست نقش جهان همراه بود.

ایمان زیرک مسئول کمیته اتومبیلرانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان نیز گفت: در این رقابت شرکت کنندگان در ۴ کلاس پراید استاندارد، پراید اختصاصی، پژو ۲۰۶  و کلاس آزادبه رقابت پرداختند و هدف از برگزاری این مسابقه تشکیل کلاس‌های مقدماتی، جذب استعدادهای جدید، پرورش و آماده سازی آنها و در نهایت بالا نگهداشتن سطح کیفی قهرمانان کشوری استان اصفهان، جهت اعزام به مسابقات کشوری است.

وی افزود: پنجشنبه گذشته روز تایم گیری ورزشکاران در کلاس مختلف بود و نتایج این رویداد ترتیب ایستادن ورزشکاران در روز مسابقه را مشخص می کرد.

زیرک در ادامه گفت: این مسابقه از ساعت ۹:۳۰ صبح شروع شد و پس از برگزاری افتتاحیه مسابقه و بازدید کمیته فنی، اتومبیلرانان به ترتیب اعلام کلاس خود در خط استارت مسابقه حاضر شدند.

وی در پایان عنوان نمود: خوشبختانه این دوره از مسابقات حادثه ای در برنداشت و تمام شرکت کنندگان با اختلاف کمی نسبت به هم جایگاه های قهرمانی را تصاحب کردند.

نفرات برگزیده به ترتیب نفرات برتر و کلاس به شرح ذیل می باشد:

کلاس آزاد:

۱. مهرداد صفری

۲. علی بهرامی

۳. مجید پاکدامنیان

کلاس ۲۰۶:

۱. پویا محمد زاده

۲. داوود بگدلی

۳. سامان فردوسیان

پراید اختصاصی:

۱. مهرداد صفری

۲. پویا محمد زاده

۳. رضا صنعتی فرد

پراید استاندارد:

۱. معصومه سالاری

۲. سحر آذر کیش

۳. زینب دلداده

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =