• ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
  • کد خبر: 3020
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدارتیم های سپاهان و پرسپولیس

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران محسوب می شود.

به گزارش ایراسین، گفته می شود نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دهه دوم مرداد 98 استارت خواهد خورد، اگرچه لیگ برتر با برگزاری اولین بازی آغاز می‌شود اما دنبال کردن عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات، بدنسازی و دوران آماده‌سازی هم می‌تواند تا حدود زیادی وضعیت تیم‌ها را مشخص کند. در حال حاضر ۵ تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور، فولادمبارکه سپاهان و پدیده را می‌توان مدعی بالابردن جام برای فصل آینده دانست.

سپاهان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم می باشد، تیمی که فصل گذشته هم تا آخرین هفته دست از تعقیب برانکو و شاگردانش برنداشت و در هر دو جام مدعی بود اما در نهایت نتوانست هیچ یک را به‌دست بیاورد. حفظ امیرقلعه‌نویی در اصفهان نشان می‌دهد که مسئولان سپاهان به دنبال این هستند که کار ناتمام فصل گذشته را تمام کنند. ثبات کادرفنی که این فاکتور یکی از برتری‌های سپاهان نسبت به پرسپولیس و استقلال است، نیمکت این تیم در فصل نقل و انتقالات دچار تغییر نشده و قلعه‌نویی و کادرش در ادامه روند فصل گذشته کارشان را در سپاهان ادامه می‌دهند. قلعه‌نویی در این سال‌ها یکی از فاکتورهای تضمین شده موفقیت بوده است. بر خلاف تیم فوتبال سپاهان، استقلال و پرسپولیس کادرفنی خود را تغییر دادند. این می‌تواند فرصتی طلایی برای سپاهان باشد که در هفته‌های ابتدایی که استراما و کالدرون در حال شناخت تیم خودشان هستند، قلعه‌نویی امتیازات را درو و در پایان فصل از آنها برداشت کند.

بهترین خبر برای سپاهانی‌ها در فصل نقل و انتقالات ماندن کی‌روش بود. کی‌روش در تیم دیگری به جز قلعه‌نویی شاید نمی‌توانست عملکرد درخشانی داشته باشد و قلعه‌نویی هم بدون کی‌روش نمی‌توانست ارسال‌هایش را وارد دروازه حریفان کند. البته خبرهای خوب برای سپاهانی‌ها به کی‌روش محدود نشد. آن‌ها خریدهای بسیار خوب و اصولی داشتند. تیمی که سیاوش یزدانی را به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ از دست داد سراغ ولسیانی یکی دیگر از بهترین‌ها رفت. آنها همچنین محمد منصوری مدافع باکیفیت پدیده‌ای ها را هم جذب کردند. محمدرضا حسینی هم یکی از بمب‌های نقل وانتقالاتی بود که قبل از دست به کار شدن سرخابی‌ها از ذوب آهن به تیم همشهری پیوست.

سپاهان برای فصل آینده چند تاکتیک دارد که یکی از آنها بازی هوایی و کی‌روش و گل. البته این تاکتیکی است که امیرقلعه‌نویی سال‌هاست از آن بهره می‌برد. تاکتیکی که بعضی مواقع با انتقاد شدید مربیان حریف مواجه می‌شود اما تا زمانی که عمل می‌کند و ضد تاکتیک آن مانع از موفقیتش نمی‌شود می‌توان از آن استفاده کرد. با این تفاسیر شاگردان قلعه نویی تنها به قهرمانی فکر می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =