• ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹
  • کد خبر: 3019
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسعود تابش

ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حال حاضر آمادگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال را دارد.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: ورزشگاه های نقش جهان، آزادی، امام رضا و فولاد آره نا در میان آماده ترین ها برای برگزاری لیگ برتر هستند، ما در نقش جهان دوربین ها را نصب کردیم، کابل کشی ها انجام شده؛ گیت های الکترونیکی را قرارداد بستیم و پیش پرداخت داده ایم، فروش اینترنتی بلیت و همینطور شماره دار شدن صندلی ها به شدت و جدیت در حال پیگیری است و جاده دسترسی و آسفالت هم انجام شده است.

وی پیرامون تمدید قرارداد کی روش استنلی گفت: ان شاالله به محض اینکه بچه اش به دنیا بیاید، به اردوی ترکیه ملحق می شود، به امید خدا یکشنبه بچه اش به دنیا می آید، مدتی بود که مشغول مذاکره بودیم و در نهایت با وی دو ساله قرارداد امضا کردیم.

تابش تصریح کرد: رقم قرارداد کی روش برای دو سال است، قرارداد بسیار مناسبی بستیم، نظر سرمربی روی ایشان بود و به هر حال آقای گل لیگ بوده است، به نظرم با مبلغی مناسب تمدید کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان در پاسخ به این سوال که چند بازیکن دیگر به جمع طلایی پوشان اضافه خواهد شد، بیان داشت: یارگیری ما هنوز تمام نشده و یکی دو بازیکن دیگر با توجه به نیاز تیم و نظرات سرمربی جذب خواهیم کرد.

وی در پایان پیرامون آغاز لیگ برتر گفت: بر اساس برنامه ای که اعلام شده، قرار بر این است که لیگ 12 مرداد شروع شود و برنامه تیم ما هم بر اساس آن است، تعویق لیگ می تواند برنامه ما را هم تحت تاثیر قرار دهد، ای کاش زودتر تکلیف مشخص می شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =