فولاد

در مجمع عمومی سالیانه شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، صورت های مالی سال ۱۳۹۷ و عملکرد مدیریتی این شرکت به تصویب سهامداران و مجمع عمومی رسید.

به گزارش ایراسین، در جلسه مجمع که همه سهامداران حضور داشتند، ابتدا گزارش مالی سال ۹۷ قرا‌ئت شد و پس از آن نیز حسابرس قانونی شرکت گزارش حسابرسی خود را برای سهامداران بیان کرد.

بنابه این گزارش پس از تقدیر و تشکر از مدیران قبلی شرکت، صادق جاهدخطیبی مدیرعامل جدید شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان طی سخنان کوتاهی به بیان ایده ها و برنامه های کوتاه مدت و میان مدت خود برای آینده شرکت پرداخت و اظهار داشت: درحال حاضر مهمترین برنامه پیش رو اصلاح ساختار اداری، سازمانی و مالی و طراحی استراتژی درازمدت شرکت برای عملیاتی شدن پیشبرد اهداف و انتظارات مدیریت گروه و سهامداران می باشد.

خطیبی همچنین افزود: برای ما خیلی مهم است که در آینده نزدیک در صنعت فولاد و معدن نقش پر رنگتری داشته باشیم و به عنوان شرکتی که می تواند در صنعت فولاد حرفی برای گفتن داشته باشد به ایفای نقش بپردازیم.

وی تکمیل واحد‌های دخیل در زنجیره فولاد را یک حرکت استراتژیک دانست و گفت: تولید هرکدام از اجزای زنجیره فولاد برای ما یک اصل است و باید با برنامه ریزی مناسب به این اهداف برسیم و آنگاه صادرات محوری را سرلوحه اقدامات آتی خود قرار دهیم.

خطیبی درخصوص برنامه های توسعه ای شرکت خاطرنشان ساخت: با تبیین یک استراتژی فنی و دقیق باید هم در زمینه معدن و هم فولاد، با توجه به اسناد بالادستی و برنامه چشم انداز ۱۴۰۴ بتوانیم توسعه های صنعتی و معدنی مان راهدفمند جلو ببریم.

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان برقراری نظم و انضباط مالی را یکی از اهداف مهم کاری خود برشمرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مختلف خود، داشتن نظم و انضباط مالی یک اصل ضروری است و منبعد همه اقدامات باید براساس برنامه های مصوب انجام شود تا ازریخت و پاش های غیر ضروری که باعث بالا رفتن هزینه های تولید و قیمت تمام شده می شود جلوگیری کرد.

وی هم چنین بر نهادینه شدن تفکر بهره وری و رسیدن به نقطه ای که تمام اقدامات انجام شده در پروژه ها مثمر ثمر باشد تأکید کرد.

خطیبی در خاتمه سخنانش ضمن تشکر از مدیریت قبلی شرکت اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همگامی همه پرسنل و مدیران شرکت و حمایت های معنوی مدیران گروه، بتوانیم اهداف خودرا محقق سازیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =