• ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
  • کد خبر: 3013
  • readingTime: ۱ دقیقه
وضعیت سد زاینده رود پس از بارش های اخیر

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دولت آغاز به کار شورای احیای زاینده رود را اعلام کند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم انجام شود چرا که تا زمان آغاز به کار این شورا مشکلات پا برجا خواهد بود.

حیدرعلی عابدی در گفتگو به یکی از خبرگزاری ها گفته بود؛ طی روزهای آینده شورای عالی آب تشکیل جلسه خواهد داد که در آن کشت پاییزه مد نظر قرار دارد و بر اساس روال سال‌های گذشته باید آب جهت کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان اختصاص داده شود که به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های لازم در این رابطه انجام شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخشی از خسارت نکشت کشاورزان در سال 97 پرداخت شد، پرداخت دقیق خسارت کشاورزان ممکن نیست اما مبالغی به عنوان کمک هزینه در اسفند 97 پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: خسارت واقعی 10 ساله کشاورزان رقم بسیار سنگینی است که تأمین آن با بودجه فعلی دولت سازگار نیست و در حقیقت حق کشاورزان در این 10 سال ادا نشده است.

عابدی در مطالبه‌ای عنوان کرد: دولت آغاز به کار شورای احیای زاینده رود را اعلام کند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم انجام شود چرا که تا زمان آغاز به کار این شورا مشکلات پا برجا خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =