• ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
  • کد خبر: 3006
  • readingTime: ۱ دقیقه
آذرجهرمی

اجلاس چهارجانبه وزرای ارتباطات ایران، آذربایجان، روسیه و ترکیه امروز در وزارت ارتباطات برگزار شد.

به گزارش ایراسین، اجلاس چهارجانبه محمد جواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، کنستانتین ناسکف، وزیر ارتباطات روسیه، رامین قلی‌زاده وزیر ارتباطات آذربایجان و عمر عبدالله کارگوزاغلو رئیس سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات ترکیه در تهران آغاز شد.

امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات پیش از این درباره این نشست گفت: وزرای ارتباطات این ۴ کشور در تهران نشست چهارجانبه‌ای را برای ایجاد بازار مشترک حوزه فناوری اطلاعات و فعالیت‌های مشترک خواهند داشت که هدف آن حمایت از همکاری استارتاپ های این کشورها با یکدیگر در قالب رویدادهای مشترک و نیز ایجاد بازار مشترک ICT و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است. این همکاری‌ها می‌تواند دانش فنی و توان رقابتی استارتاپ های ایرانی در بازارهای خارج از کشور را ارتقا بخشد و نقش مهمی در رونق کسب و کار دیجیتالی در ایران داشته باشد.

به گفته وی این همکاری‌ها در سطح منطقه‌ای و بین المللی است که می‌تواند اوضاع رقابتی استارت آپ های ایرانی را در بازارهای خارجی ارتقا دهد.

حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات در توئیتر اعلام کرد: تا ساعاتی دیگر اجلاس چهارجانبه برای گسترش همکاری‌های اقتصادی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد #منطقه‌قوی‌تر و مقابله با یک‌جانبه‌گرایی‌ها آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =