• ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
  • کد خبر: 2970
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا نقی زاده

تمرینات تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان به طور مطلوب پیگیر می شود و شرایط تیم بسیار خوب است.

میثم نقی‌زاده بازیکن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: اولین اردوی آماده سازی ما برای شروع لیگ نوزدهم در تاریخ یکم تیرماه و در مجموعه باغ فردوس اصفهان کلید خورد و سپس راهی کردان کرج شدیم و در این اردوی ۷ روزه دو دیدار دوستانه هم برگزار نمودیم.

وی ادامه داد:بازی اول مقابل بادران بود که با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدیم و سه بر یک پیکان را شکست دادیم، همچنین قبل از اردوی کردان، پدیده را در مشهد با شکست مواجه کردیم، اما در دیدارهای تدارکاتی مهم نتیجه نیست بلکه مشخص شدن ترکیب تیم می باشد.

بازیکن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه فردا (دوشنبه) در تست‌های پزشکی مرکز ایفمارک حاضر خواهیم شد، بیان داشت: پس از تست‌های پزشکی  بلافاصله راهی اصفهان می شویم و پس از چند روز استراحت روز پنج شنبه آینده راهی ترکیه می‌شویم و با برگزاری سه دیدار دوستانه، آماده آغاز فصل جدید خواهیم شد.

وی پیرامون فصل نقل و انتقالات گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم نتایجی درخور نام تیم سپاهان کسب کنیم، تیم‌ها سعی کردند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کنند و معتقدم هر تیمی که از شرایط بهتری برخوردار باشد قطعأ در لیگ به موفقیت خواهد رسید.

وی در پایان تصریح کرد: امسال از شرایط خوبی برخوردار هستیم و کادرفنی هم سعی کرده با توجه به خریدهایی که داشتیم به خوبی بتوانیم در سه جبهه حضور داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم اتفاقات خوبی را برای مردم خوب اصفهان رقم بزنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =