• ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
  • کد خبر: 2956
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیکان

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در دیداری دوستانه موفق به شکست پیکان شد.

به گزارش ایراسین، تیم های فوتبال فولادمبارکه سپاهان و پیکان تهران عصر امروز (شنبه)، در پیکانشهر و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که درنهایت شاگردان قلعه‌نویی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند. در این مسابقه رضا میرزایی، سید محمد حسینی و یاسین سلطانی برای فولادمبارکه سپاهان و فراز امامعلی برای شاگردان فرکی گلزنی کردند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون این دیدار گفت:  قبل از هرچیزی از مجموعه فرهنگی باشگاه پیکان تشکر می‌کنم، در بازی های دوستانه برد و باخت مهم نیست، در این دیدار 5-6 بازیکن ما و حریف نبودند و در نیمه اول گرما  روی بازی تاثیر گذاشت.

وی پیرامون لیگ برتر فوتبال در فصل جدید اظهار داشت: زمانی مربی تیم ملی بودم و بعد از جام ملت‌های اروپا در سال 2006 بود که آنها برنامه 2020 خود را ارایه کردند اما ما اکنون در فشار بدنسازی هستیم و نمی دانیم چه زمانی لیگ شروع می‌شود، البته قانون مداری خوب است و کاش از 4 سال پیش این مساله آغاز می شد تا باشگاه ها این همه بدهی نداشته باشند.

سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان در مورد توافق وحید امیری با تیم پرسپولیس بیان داشت: امیری بازیکن خوبی است و تیم ها دوست دارند چنین بازیکنی داشته باشند، چرا دروغ بگویم وی در فهرست تیم ما بود.

قلعه نویی در مورد جوانگرایی در لیگ افزود: سال گذشته سعید فتاحی کار خوبی در لیگ برتر کرد و اجازه داد بازیکنان جوان و امید بیشتری روی نیمکت تیم ها بنشینند اما به نظرم اگر قوانین بین المللی اجازه بدهند تا در لیگ برتر چهار تعویض داشته باشیم خیلی خوب است به شرطی که تعویض چهارم از بازیکنان امید و جوان باشد.

قلعه نویی پیرامون وضعیت کی روش استنلی گفت: کار او با ما تمام شده و به تیم سپاهان خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =