• ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
  • کد خبر: 2947
  • readingTime: ۱ دقیقه
ولادمیر کومان

هافبک مجارستانی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: خیلی امید دارم که تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در فصل جدید به موفقیت و قهرمانی برسد.

به گزارش ایراسین، ولادمیر کومان هافبک مجارستانی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:من دو سه روزی می باشد که به کردان رسیدم و تمرینات خود را شروع کردم، بازیکنان جدید و آنهایی که در تیم ماندند، بازیکنانی با کیفیت هستند، سال گذشته هم تمام بازیکنان تیم برای موفقیت سپاهان تمام تلاش خود را کردند.

وی پیرامون فصل پیشرو گفت: امسال تلاش می کنیم تا به موفقیت و اهدافمان برسیم و خواسته، تلاش و هدف ما این است که برنده این عنوان باشیم، من در مورد لیگ قهرمانان آسیا کنجکاو هستم، زیرا من هرگز در مسابقات AFC بازی نکردم.

کومان در مورد حضور مربیان خارجی در لیگ ایران بیان داشت: آن ها از فرهنگ های مختلف هستند و من فکر می کنم موفقیت آن ها در ایران ۵۰-۵۰ است، گاهی اوقات روش های مختلف و متنوع شما را به موفقیت می رساند و گاهی اوقات می تواند باعث شکست شما شود، البته من خوشحالم که این آقایان به ایران آمده اند.

وی تصریح کرد: فصل گذشته نیز لیگ برتر ایران بسیار سخت بود، ۵-۶ تیم تا لیگ برای قهرمانی جنگیدند، من مطمئن هستم فصل جدید هم همانطور خواهد بود. زمانی که من در ایتالیا بازی کردم، بازیکنان جوان شانس زیادی برای بازی کردن نداشتند و آن ها را به صورت قرضی بیشتر به سری B یا C می فرستادند.

هافبک سپاهان ادامه داد: سری A بهترین لیگ در فوتبال جهان بودند، ستاره های زیادی آن جا بودند، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، قهرمان جام جهانی شدند. اکنون سطح لیگ ایتالیا با آن زمان یکسان نیست با اینحال بازهم فوتبال در آنجا سخت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =