• ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
  • کد خبر: 2945
  • readingTime: ۱ دقیقه
قاضی شهیر

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در دیداری دوستانه به مصاف قاضی شهیر ترکیه می رود.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان برای آماده سازی هرچه بیشتر جهت حضور مقتدرانه در فصل جدید لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دیدار دوستانه ای را با تیم فوتبال قاضی شهیر ترکیه روز دوشنبه ۳۱ تیرماه در کمپ آماده سازی متعلق به باشگاه فنرباغچه برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال قاضی شهیر قاضی آنتپ که تا  سال ۱۹۹۹ تحت عنوان سانکو اسپور و تا ۲۰۱۶ میلای با نام شهرداری قاضی آنتپ در رقابتهای داخلی لیگ ترکیه حضور داشت از سال ۲۰۱۶ نام خود را به قاضی شهیر قاضی آنتپ تغییر داد و با سرمایه گذاری گروه اقتصادی سانکو قصد دارد بعد از صعود هیجان انگیز به سوپر لیگ ترکیه که با پیروزی در رقابتهای پلی آف مقابل عثمانلی اسپور در نیمه نهایی و هاتای اسپور در فینال به دست آمد دوران جدیدی را برای هوادارن تیم در قاضی آنتپ آرنا رقم بزند. هدایت این تیم در فصل جدید به عهده مائوریس سومودیکا که سابقه هدایت باشگاه های الشباب عربستان، کایسری اسپور ترکیه و راپید بخارست را در کارنامه دارد خواهد بود.

از بازیکنان مهم این تیم می توان به گوکان آلسان و ریدل پوئپون  که سابقه بازی در آژاکس را دارد، در خط میانی و حمله اشاره کرد.

همچنین این تیم با اضافه کردن بازیکنان با تجربه ای مثل جونیور مورائیس و موسی ساو که سابقه درخشانی با پیراهن فنرباغچه در لیگ ترکیه دارد قصد حضور قدرتمندانه در فصل جدید را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =