• ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
  • کد خبر: 2939
  • readingTime: ۱ دقیقه
تابش

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: قرارداد کی روش استنلی آماده است و اگر امضا شد، اعلام رسمی خواهیم کرد.

به گزارش ایراسین، پس از اینکه ولادمیر کومان هافبک مجاری و با تجربه تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با این تیم قراردادش را تمدید کرد، هواداران طلایی پوش سخت منتظر هستند که کیروش استنلی هم در جمع سپاهانی ها بماند، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان در مورد تمدید قرارداد کی‌روش استنلی با بیان این مطلب گفت: مهلتی به کی روش نداده بودیم، ما از استنلی خواستیم که در ۴۸ ساعت تکلیف را روشن کند اما او باز هم از ما مهلت خواست تا تصمیمش را نهایی کند.

وی ادامه داد: کی روش استنلی مشکلی خانوادگی دارد که در خصوص بارداری خانمش است و در حال حاضر در برزیل به سر می‌برد، استنلی به بنده گفت پس از زایمان همسرم به تیم ملحق می‌شود و در برزیل هم مشغول تمرین هستم و آمادگی خود را از دست نداده‌ام. همین‌طور وی ابراز علاقه‌مندی برای ادامه همکاری با سپاهان دارد.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه مسئله ۴۸ ساعت مهلت برای ما پیراهن عثمان شده است بیان داشت: قرارداد استنلی آماده است و اگر امضا شد، اعلام رسمی خواهیم کرد اما در حال حاضر کی روش در برزیل است و ابراز علاقه می‌کند که با سپاهان ادامه دهند.

تابش در پایان تاکید کرد: سپاهان گزینه‌های دیگری هم برای خط حمله دارد و اگر مسئله تمدید قرارداد کی روش استنلی به سرانجام نرسد به دنبال گزینه‌های دیگر خواهیم رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =