رونمایی

مراسم تجلیل از زیر مجموعه هیئت بدنسازی و رونمایی از کتاب ۴۴۴۴ استان اصفهان در سالن شهروند اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم تجلیل از زیر مجموعه هیئت بدنسازی و پرورش اندام و رونمایی از کتاب ۴۴۴۴ استان  اصفهان به میزبانی سالن شهروند اصفهان با حضور علیرضا امین آزاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، حسین یارمحمدیان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از پیشکسوتان ورزش و دیگر مسئولین برگزار شد.

حسین یارمحمدیان در این مراسم اظهار داشت: در چهار سال گذشته هزار و چهارصد برنامه مختلف ورزشی در هیات بدنسازی استان اصفهان برگزار شد، و نگاه هیات جذب حداکثری و دفع حداقلی ورزشکاران بوده است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان ادامه داد: بیش از ۲۰ نفر قهرمان آسیا و جهان داشته ایم و ۲۰۰ کاپ قهرمانی در سطح کشور به دست آمده است، تمام هزینه ها برای اعزام تیم ها توسط هیات پرداخت شده و امروز به نسبت گذشته از لحاظ مالی بسیار قدرتمند هستیم و یک ریال از هیچ اوگان دولتی نگرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه کتاب ۴۴۴۴ یک شاهکار است، خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای از عکس های قهرمانان این رشته ورزشی از دهه ۳۰  تا به امروز با نام‌های آنان در این کتاب وجود دارد البته تمام هزینه های این کتاب توسط اسپانسر پرداخت شده است.

یارمحمدیان با بیان اینکه در گذشته استان اصفهان جایگاه متوسطی در رشته مچ اندازی داشت، افزود: امروز مسابقه‌ای در سطح کشور نیست که برگزار شود و تیم‌های اصفهان در تمام رده های سنی قهرمان نشوند؛ تیم های مچ اندازی اصفهان در رتبه‌های نخست ایران قرار دارند.

وی ادامه داد: در رشته پاور لیفتینگ بین سه تیم اول کشور قرار داریم و در قوی‌ترین مردان ایران تیم اصفهان در رتبه نخست ایران قرار گرفته است.

یار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: آموزش بدنسازی اصفهان با کل کشور برابری می‌کند چراکه از ظرفیت تمامی نیروهای انسانی صاحب نظر در این هیئت استفاده شده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: هیات بدنسازی از نیروهایی با تجربه استفاده کرده که نتیجه آن را به خوبی احساس کرده است، در این هیات کار تیمی وجود دارد که افتخارات زیادی در این چهار سال کسب شده است و در سال ۹۷ هیات بدنسازی جایگاه اول کشور را کسب نمود.

علیرضا امینآزاده افزود: باید برای چهار هزار نفر از نیروهای مسلح کلاس های آموزشی و مهارت ورزشی برگزار کنیم تا بتوانند از مدارک خود استفاده کنند، هزار و ۴۷۰ مکان ورزش در سطح کشور وجود دارد و در هر مجموعه ورزشی میانگین پنج نفر به کار گرفته شده است که این مهم نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای ورزش برای ایجاد اشتغال در جامعه است.

پس از صحبت های امینآزاده ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ورزش نشاط اجتماعی در جامعه تزریق می کنید، باتوجه به شرایط امروز کشور و مشکلات معیشتی مردم، خوشبختانه ورزشکاران با افتخار آفرینی در رشته‌های مختلف ورزشی مردم را شاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: ورزش می‌تواند بسیاری از بیماری‌هایی نظیر فشار خون و چاقی را کنترل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیوه زندگی باعث شده برخی از بیماری‌ها در بانوان بیشتر مشهود باشد، افزود: باتوجه به آمار افسردگی در بانوان بیشتر از مردان است که در این راستا امیدواریم مسئولان به حضور بانوان در عرصه های مختلف ورزشی اهمیت دهند.

تاج الدین در پایان گفت: اصفهان جزء استان هایی است که در ورزش پتانسیل زیادی دارد و امیدواریم مدیران از این پتانسیل استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =