• ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
  • کد خبر: 2892
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان و پدیده

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با گلزنی بازیکنان جدیدش مقابل شهر خودروی مشهد به پیروزی رسید.

به گزارش ایراسین، دو تیم شهر خودروی مشهد و فوتبال فولادمبارکه سپاهان در دیداری تدارکاتی روز شنبه 15 تیرماه در زمین تمرین منزل آباد مشهد به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه امیرقلعه نویی با ترکیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت پورقاز، محمد مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، رسول نویدکیا، یاسین سلمانی، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی و علی قربانی تیمش را به میدان فرستاد و در نیمه دوم داوود رجبی، محمد کریمی، حامد بحیرایی، محسن مسلمان، ابوالفضل عکاشه و محمد محبی با نظر سرمربی تیم فوتبال سپاهان فرصت بازی پیدا کردند.

در نهایت این دیدار در شرایطی پشت درهای بسته و با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم میهمان خاتمه یافت که محمدرضا حسینی و رضا میرزایی زننده دو گل طلایی پوشان شدند، دو بازیکنی که امسال، اولی از ذوب آهن و دومی از فولاد خوزستان به جمع سپاهانی ها اضافه شده اند.

تیم فوتبال سپاهان صبح روز یکشنبه مشهد را به مقصد تهران ترک می کند تا فاز دوم تمرینات را در کردان کرج پیگیری کند.

گفتنی است تک گل تیم شهر خودرو را محمدمهدی مهدی خانی بازیکن تیم امید در شرایطی که در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفته بود، ثبت کرد.

فرهاد حمیداوی، مالک تیم شهرخودرو خراسان و جواد وطنخواه، مدیرعامل باشگاه در زمین تمرینی منزل‌آباد حضور داشتند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

در حاشیه این دیدار دوستانه، محمد ایرانپوریان، جرجی گولسیانی، علی خسروی و علیرضا نقی‌زاده چهار بازیکن طلایی پوش به دلیل آسیب دیدگی جزیی، انفرادی تمرین کردند. همچنین سجاد شهباززاده هم به دلیل فوت یکی از بستگان خود به مشهد سفر نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =