• ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر: 2878
  • readingTime: ۲ دقیقه
رسول رضوانی

اولین مجموعه بین المللی رضوانی گیم را در اقلیم کردستان عراق افتتاح نمودیم.

رسول رضوانی مدیر مجموعه رضوانی گیم در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار کرد: نگاه ما این است که بتوانیم یک فرهنگ صحیح و سالم را در زمینه بازی های رایانه با تلفیق بازی های ورزشی ایجاد کنیم تا جوان ها و نوجوان ها و حتی خانواده ها ضمن اینکه در یک محیط کاملاً حرفه ای ورزشی قرار می گیرند بتوانند تفریح هم انجام بدهند.

وی افزود: ما با این اهداف اولین مجموعه بین المللی رضوانی گیم را در اقلیم کردستان عراق، شهر اربیل در مساحت 10 هزار متر با انواع بازی های دیجیتالی و ورزشی راه اندازی کردیم.

رسول رضوانی پیرامون مسابقات رایانه ای و ورزشی در مجموعه رضوانی گیم بیان داشت:با برگزاری مسابقات رایانه ای و ورزشی در مجموعه هایی پیشرفته و بین المللی به دنبال اوقات فراغتی سالم برای مردم و خانواده ها هستیم، مجموعه رضوانی گیم (جام دیجیتال) در مجموعه پرواز اصفهان با سابقه بیش از یک دهه در عرصه بازی های دیجیتالی، ورزشی و سرگرمی در حال فعالیت است و تمام مباحث کلان جهانی و حتی مباحث ریز را با دقت عمل بالا پیگیری می کند.

وی ادامه داد: الان در فصل تابستان هستیم و مردم به اوقات فراغت بیشتری نیاز دارند، به همین خاطر در بحث مسابقات رایانه ای و ورزشی در حال فعالیت هستیم و از طرفی این مجموعه ها را در نقاط ایران سپس خاورمیانه و در نهایت اکثر نقاط دنیا گسترش خواهیم داد.

مدیر مجموعه رضوانی گیم پیرامون گسترده شدن این مجموعه ها توضیح داد: امیدواریم برند رضوانی گیم به زودی به یک برند جهانی تبدیل بشود و خوشحالیم که شروع این برند سازی از شهر اصفهان بوده و جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به خاطر حمایت هایی که از ما انجام دادند تشکر کنیم.

وی ادامه داد: اگر امروز برند رضوانی گیم در عرصه های بین المللی درحال فعالیت است و توانسته پتانسیل های خودش را افزایش بدهد و مسیرش را به سوی موفقیت ادامه بدهد، به خاطر حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بوده است.

رضوانی در خصوص سایت رنکینگ بیان داشت: یکی از اتفاقات بزرگی که در مجموعه رضوانی گیم درحال رخ دادن است، راه اندازی سایت رنکینک می باشد، به این صورت که هر شخصی در دنیا در هر رشته ورزشی ای که فعالیت دارد، می تواند رکورد خودش را در این سامانه ثبت کند.

وی در پایان افزود: خیلی از افراد در بازی های مختلف استعداد خوبی دارند اما تا کنون نتوانسته اند خودشان را جایی نشان بدهند، بنابراین می توانند با حضور در سایت www.ranking.rezvanigame.com  رکوردی که بدست آورده اند را ثبت و رتبه خودشان را از بین افراد مختلف در شهر، کشور و حتی دنیا پیدا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =