• ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر: 2877
  • readingTime: ۱ دقیقه
دربی فوتسال

تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر، گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان فصل گذشته را متوقف کرد.

به گزارش ایراسین، هفته نخست بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه گذشته با برگزاری یک دیدار آغاز و روز جمعه با انجام شش دیدار دیگر به پایان رسید.

در اولین بازی و افتتاحیه این مسابقات تیم اهورای بهبهان به مصاف مس سونگون ورزقان قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و با نتیجه ۴ بر ۷ از این تیم شکست خورد.

در دومین روز از هفته اول این مسابقات در دربی استان اصفهان تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر، تیم گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان فصل گذشته را با نتیجه ۳ بر ۳ در خانه اش متوقف کرد، این بازی با حملات گیتی پسند آغاز شد اما این تیم هایپر بود که در  دقیقه سوم توسط ابراهیم حسینی به گل رسید، حسینی در یک حرکت تیمی زیبا و با یک ضربه با دقت دروازه سپهر محمدی را باز کرد، در ادامه گیتی پسند حملات پر دامنه خود را برای جبران گل خورده خود انجام داد که بی نتیجه ماند. در دقیقه ۱۷  و روی یک غافلگیری تیم هایپر شاهین شهر بر روی توپ برگشتی که توسط سپهر محمدی دفع شد توسط حسین قپانچی به گل دوم خود دست یافت.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که شاگردان بی غم نیاز مبرم به گل داشتند و حملات پر دامنه خود را بر روی دروازه نویدبخش آغاز کردند و سعید احمدعباسی گل نخست گیتی پسند را به ثمر رساند تا امیدهای شاگردان بی غم برای به تساوی کشیدن دیدار ۲ چندان شود.

تیم فوتسال گیتی پسند در دقیقه ۱۴ و توسط مرتضی عزتی به گل رسید تا بازنده این دیدار نباشد، تیم هایپر در فاصله ۲ دقیقه به انتهای دیدار گل سوم را نیز روی ضربه دقیق سعید احمد عباسی از پشت محوطه جریمه دریافت کرد تا پیروزی نیمه نخست را با شکست در پایان دیدار عوض کند، در حالی که یک دقیقه به انتهای این دیدار مانده بود تیم هایپر توسط کامبیز گمرگی به گل رسید تا این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسد.

نتایج کلی هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور:

اهورای بهبهان ۴ – ۷ مس سونگون ورزقان

شهروند ساری صفر-  ۴ سن‌ایچ ساوه

مقاومت البرز ۳ - سوهان محمدسیمای قم صفر

ستارگان ورامین ۶ - ۳ فرش‌آرای مشهد

لبنیات ارژن شیراز یک -  ۳ آذرخش بندرعباس

شاهین کرمانشاه ۴ – ۵ حفاری خوزستان

گیتی پسند اصفهان ۳ – ۳ هایپرشهر شاهین‌شهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =