• ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
  • کد خبر: 2865
  • readingTime: ۲ دقیقه
گردهمایی

گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان در شهرستان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، اولین سمینار فصلی روسای ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان در سال ۱۳۹۸  با حضور محمد سلطان حسینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی و محمدی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به میزبانی آکادمی علوم ورزشی لوافان اصفهان برگزار شد.

در ابتدا احسان شاه علی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: روسای ادارات ورزش و جوانان باید برای تکمیل اماکن ورزشی و بحث نرم افزاری از پتانسیل خیرین ورزشیار بهره ببرند.

معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: روسای ادارات ورزش و جوانان زحمات زیادی را در شهرستان ها پیرامون توسعه ورزش متحمل می شوند و امیدواریم با برنامه ریزی و مدیریت مطلوب از همه پتانسیل ها در راستای توسعه ورزش و تکمیل اماکن ورزشی استفاده شود.

وی در پایان گفت: باید روسای ادارات ورزش و جوانان از پتانسیل نیروی انسانی به نحو احسن در رسیدن به اهداف بهره کافی را ببرند.

پس از صحبت های شاه علی، حسین محمودیه رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت: خوشبختانه در سطح استان ۳۰ پروژه چمن مصنوعی را آغاز نمودیم که تا اکنون نزدیک به ۱۵ چمن به بهره برداری رسیده و این به افزایش سرانه فضای ورزشی کمک کرده است.

وی ادامه داد: در احداث چمن های مصنوعی اداره کل ورزش و جوانان تنها ۵۰ درصد هزینه آن را متقبل می شود و باقیمانده دیگر توسط خیرین ورزشیار، دهیاری ها و شهرداری ها تامین می شود.

محمودیه در پایان افزود: بحث خیرین ورزشیار بحث بسیار مهمی می باشد که ظرفیت بسیار خوبی برای تکمیل فضاهای ورزشی محسوب می شود، برخی از شهرستان ها مجمع خیرین ورزشیار تشکیل داده اند و از این پتانسیل در راستای توسعه اماکن ورزشی استفاده کرده اند، همه شهرستان های استان اصفهان نیز باید مجمع خیرین ورزشیار را تشکیل دهند تا به تکمیل پروژه های ورزشی در سطح استان کمک شود.

محمد سلطان حسینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این سمینار گفت: روسای ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان از نظر من از بهترین ها هستند و زحمات زیادی را متحمل می شوند که جای تشکر دارد.

وی رو به روسای ادارات ورزش و جوانان کرد و گفت: با قوت و قدرت به کار خود ادامه دهید و در راستای توسعه ورزش از نیروهای انسانی موجود خود استفاده بهینه کنید.

سلطان حسینی افزود: نظارت ویژه ای بر اماکن ورزشی داشته باشید تا تخلفی در شهرستان ها دیده نشود، همچنین در توسعه ورزش با ارگان های مختلف  همکاری داشته باشید.

وی در پایان تاکید کرد: برای اتمام پروژهای عمرانی نیمه تمام پیگیری لازم را داشته باشید تا پروژه ها سر موعد مقرر به بهره برداری برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =